-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
or-mail
From: DoQ <p...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 3,0 V6 z PSA..? Szukam opinii..
Date: Fri, 25 Feb 2011 15:38:58 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 33
Message-ID: <ik8fbe$v5i$1@mx1.internetia.pl>
References: <ik6lg0$uao$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 178-36-151-132.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1298645166 31922 178.36.151.132 (25 Feb 2011 14:46:06 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 25 Feb 2011 14:46:06 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <ik6lg0$uao$1@mx1.internetia.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2353032
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-02-24 23:11, scob pisze:
> Zdarzają się C8-ki i 807-ki z benzynowym silnikiem 3,0V6.
> O ile wiem - był on również montowany w 406/407? coupe.
> Ma ktoś takiego, albo zna kogoś, kto zna kogoś...? i mógłby się
> podzielić opiniami nt. niezawodności tegoż?
W C5,607,807,406 po lifcie (po 2000r) montują zmodyfikowaną wersję
ES9J4S. Zmodyfikowano kolektor ssący z aluminiowego na plastikowy,
dodano zmienne fazy rozrządu, zamontowano 6 cewek zamiast pakietu i co
najgorsze - wrzucili mu 3 katalizatory i 4 sondy lambda zeby spelnialo
to norme EURO4. Osobiście wolę prostszą wersję, przedliftową ES9J4.
Silnik zupełnie nie wciąga i nie wypluwa oleju, jest w zasadzie
bezobsługowy. Ma genialną charakterystykę momentu obrotowego:)
> Zdążyłem się zorientować, że ma dość chory rozrząd (pasek zapitala przez
> wszystkie 4 wałki (jakby nie można na głowicy synchronizować łańcuchem),
> a rolek i napinaczy ma ze sto - przez co jest koszmarnie długi i
> koszmarnie drogi; porównując do benzynowego V6 Audi - "komplet do
> wymiany rozrządu" jakoś tak 2-3 krotnie droższy w częściach...
Normalny, trwały rozrząd. Nie spotkałem się z sytuacją zerwania paska :)
> Na co jeszcze zwrócić uwagę oglądając samochód z takim silnikiem?
W ES9J4S warto zrobić diagnostykę, lambd szczególnie. Żebyś później nie
miał "ANTI POLLUTION FAULT" ;)
Pozdrawiam
Paweł
--
_____________________________________________
DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com
Następne wpisy z tego wątku
- 25.02.11 23:58 DoQ
- 26.02.11 01:49 Waldek Godel
- 26.02.11 08:31 Czarek Daniluk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-06-27 A co mnie to koooorwa obchodzi?
- 2024-06-28 nawigacja satelitarna
- 2024-06-28 SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- 2024-06-27 położyłem kafelki
- 2024-06-28 Łódź => International Freight Forwarder <=
- 2024-06-28 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-28 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-28 Sopot => Team Leader E-Commerce for Foreign Markets <=
- 2024-06-28 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=