-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
From: Excite <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 3.0 TDI Audi- zywotnosc ?
Date: Sat, 12 Mar 2011 15:48:19 +0100
Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 30
Message-ID: <op.vr8jet10e5188h@excite-komputer>
References: <ilbeeb$unv$1@atena.e-wro.net> <ilbevm$7cn$1@usenet.news.interia.pl>
<op.vr6djsrre5188h@excite-komputer>
<2...@d...googlegroups.com>
<op.vr6fhwjre5188h@excite-komputer> <ild5b4$cuh$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
<op.vr6lildpe5188h@excite-komputer> <ilfiso$6ef$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-79-43-233.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes
Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1299941296 20676 89.79.43.233 (12 Mar 2011 14:48:16 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 12 Mar 2011 14:48:16 +0000 (UTC)
User-Agent: Opera Mail/11.01 (Win32)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2356253
[ ukryj nagłówki ]Dnia 12-03-2011 o 11:38:04 Bugatti <s...@m...pl> napisał(a):
> Nie odpowiedziałeś mi na moje pytanie.
>
> Pokazujesz mi zdjęcie już uszkodzonej turbiny, która już nie pracuje
> przy motorowni. Nie pytaj mnie co ja myśle (bo ja jestem przkonany że
> nie masz racji i Ci to udowodnie ze zmierzonym cisnieniem podczas jej
> pracy) tylko udowodnij to w postaci zmierzenia ciśnienia jej doładowania
> zmierzonym pod obciążeniem gdy kończy się jej żywot.
Na pytanie ci odpowiedziałem. Błędnie zakładasz że turbina ma tylko dwa
stany - pracuje sprawna i nie pracuje zepsuta. Przy uszkodzonym wirniku
turbina może działać i nie będzie to żadna jej agonia, tyle że nie będzie
dawała nominalnego ciśnienia. Bo chyba faktu że uszkodzony "wiatraczek"
dmucha słabiej niż sprawny nie musze ci udowadniać ?
Następne wpisy z tego wątku
- 12.03.11 15:51 Excite
- 12.03.11 17:35 Bugatti
- 12.03.11 17:37 Bugatti
- 12.03.11 22:06 Excite
- 13.03.11 01:21 Borys Pogoreło
- 13.03.11 10:18 Bugatti
- 13.03.11 12:35 Krzysiek Kielczewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-11 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-11 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-11 Dyski HDD SATA 2,5'' >2TB
- 2024-12-11 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-11 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-11 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-10 sprężyny przednie ściśnięte
- 2024-12-10 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-12-10 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-10 ciekawostka mandatowa
- 2024-12-09 Kolejny spaliniak się zjarał
- 2024-12-09 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-09 Kraków => Senior PHP Developer <=