  • Data: 2009-08-10 21:34:27
    Temat: Re: 2x4GB DDR2 - czy w ogóle się upowszechni?
    Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To wina tych gupich uzytkowiników, że nie kupują 64-bitowych Vist, a
    > niektórzy nawet na starym XP jeszcze siedzą.

    trzebaby wywalić do kosza połowę sprzętu z rynku. kuleją na nich 64-bitowe
    niedopracowane sterowniki. Raz nawet miałem przypadek, że nie działała mysz
    a4-tech .
    Utarło się, że 32-bitowe systemy są powszechne i przez to lepiej
    dopracowane. A jak coś działa dobrze to po co kopać się z koniem i wchodzić
    na ziemię nieznaną.
    Mi tak naprawdę do szczęścia nie potrzeba nic więcej jak Windows XP 32-bit
    Prof. na 4GB. Od momentu wpisania hasła Truecrypt przy starcie systemu do
    pulpitu system potrzebuje dokładnie 19 sekund. Nie widzę po prostu
    zastosowań dla większego ramu i innego systemu. Jeżeli przesiądę się to
    dopiero na Windows 7 po wyjściu SP1 gdy większość błędów zostanie
    poprawiona. . Żadna Vista nie jest w stanie szybciej się uruchomić i to bez
    zaszyfrowanej partycji no chyba, że z hibernacji. Aha, na XP przesiadłem się
    dopiero przy wersji SP2. Wcześniej w zupełności wystarczał mi 98 ale
    niestety przestano go wspierać sprzętowo oraz programowo. Dodam, że był to
    chyba najbardziej przyjazny system jeśli chodzi o uszkodzenia oraz wymianę
    sprzętu. Nie wymagał reinstalki przy zmianach płyt głównych co nie jest
    możliwe w przypadku nowszych systemów od 2000 w zwyż. Nadal korzystam z
    niego na jednym biurowym komputerze z PIII500 i jest wystarczająco dobry.