  • Data: 2009-08-10 21:30:53
    Temat: Re: 2x4GB DDR2 - czy w ogóle się upowszechni?
    Od: Pomyslowy Dobromir <zaczarowany.olowek@com> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek - Wally wrote:
    > Witam!
    >
    > Czy może ktoś ma jakieś dobre informacje (np. pracuje u jakiegoś
    > dystrybutora pamięci, posiada porządny model szklanej kuli itp.) i wie
    > coś może na temat kiedy (i czy w ogóle) ma szansę wystąpić "wysyp"
    > zestawów 8GB (2x4GB) pamięci DDR2 popularnych producentów? Obecna
    > sytuacja na rynku może sugerować, że postęp w produkcji coraz
    > pojemniejszych modułów się zatrzymał ;) Na rynku są może 2 czy 3 zestawy
    > 2x4GB (zwykle udaje się znaleźć Kingstona i - co się chwali - polskiego
    > Goodrama), za to takich 2x2GB są setki...

    Mam zestaw 2x4GB. Jak dla mnie wybór był zadowalający, ale nie
    ograniczałem się do naszego rynku. Plusem dla mnie było to, że aby
    podjąć decyzję nie utonąłem w oceanie opinii użytkowników i nie miałem
    mętliku w głowie :)

    PD

    --
    ps. Z wymienionych polecam Goodramy (z powodów nie będących przedmiotem
    ogólnie dostępnej specyfikacji tego produktu).