  • 111. Data: 2013-06-18 19:32:40
    Temat: Re: 2TB za 299zł
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/18/2013 11:27 AM, Przemek wrote:
    >>> Wylaczylem poczte glosowa.
    >> jasne. jasne.
    >
    > Co takie jasne?

    juz odpisalem. potrafi zaoszczedzic czasu, bo koles/ianka musi sie
    wyspowiadac w ciagu 30s-40s wyspowiadac, a nie zajmowac moj czas
    godzinami, szczegolnie jesli mnie problem albo nie interesuje, albo moge
    go rozwiazac, na podstawie zostawionej informacji, no i np. oszczedzam
    baterie jak mam telefon wylaczony. a poza tym, latwiej sie jest
    porozumiec, kiedy jestem w miejscu gdzie nie ma zasiegu, albo gdzie nie
    powinno sie uzywac telefonu. wychodze i wiem gdzie dana osoba jest. tak
    musialbym zadzwonic i zaczac dogadywac sie i tracic czas tej osoby czas
    na dojazd. same korzysci tylko trzeba umiec korzystac.

    > Używasz pocztę głosową? Ryli? Choryś...*
    > Przem
    > *wg moich definicji

    pewnie ze uzywam. najbardziej lubie jak mi boty wiadomosci nagrywaja. <rs>

  • 112. Data: 2013-06-18 19:35:31
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/18/2013 1:22 PM, Mr. Misio wrote:> Użytkownik rs napisał:

    > sa rozne rodzaje uzaleznien:
    > http://psychotekst.com/artykuly.php?nr=279

    ale zdajesz sobie, ze artykul w tytule ma jedynie skrot myslowy. nie
    sadzisz chyba, ze normalnie funkcjonujacy osobnik moze uzaleznic sie od
    pudelka w paroma scalakami, ekranem i bateria. uzaleznic sie mozna od
    zawartosci, ktora on udostepnia, od informacji, od kontaktow z bliskimi
    albo dalszymi. na tej samej zasadzie jak uzalezniasz sie od TV, ale nie
    powiesz, ze uzaleznisz sie od ekranu, wyswietlacza, prawda? <rs>

  • 113. Data: 2013-06-18 19:36:48
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/18/2013 11:28 AM, Przemek wrote:

    > I bywa tańszy w użytkowaniu niż stacjonarny.
    > Przem

    to teraz pogadaj z Misiem, dlaczego juz tego telefonu nie chce miec.
    moze tobie sie przyzna. ja mam problemy wyciagnac to zniego. <rs>

  • 114. Data: 2013-06-18 20:20:56
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "rs" napisał w wiadomości grup
    astraweb.com...

    > piepszysz.

    Czyli sam nie wiesz co to jest chmura.

  • 115. Data: 2013-06-18 20:24:10
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Mr. Misio" napisał w wiadomości grup
    > Roznie. Czasem wygode. Czasem dostepnosc. Czasem cos innego. Ale zawsze cos za
    > cos.
    >
    > Robisz rachunek sumienia i rozwazasz koszty i ryzyko oraz zyski i wygode i sie
    > decydujesz lub nie.
    >
    > jesli jestes swiadomy :)

    Chmura wymaga na ogół przeglądarki itp. Do ftp'a wejdziesz nawet za pomocą
    telnetu. Możesz zrobić skrót, że będzie wyglądał jak folder. Wiec się pytam - co
    daje chmura? Nie wiem czym ludzie się tak podniecają.

  • 116. Data: 2013-06-18 20:25:56
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/18/2013 2:20 PM, qwerty wrote:
    > Użytkownik "rs" napisał w wiadomości grup
    astraweb.com...

    > Czyli sam nie wiesz co to jest chmura.

    sam sie niedawno sie tutaj o nia pytales, a teraz juz jestes expertem w
    tej dziedzinie? zawsze mozesz wylozyc czego sie od wczoraj o niej
    naumiales. <rs>

  • 117. Data: 2013-06-18 20:30:50
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/18/2013 2:24 PM, qwerty wrote:
> [...]
    > pomocą telnetu. Możesz zrobić skrót, że będzie wyglądał jak folder. Wiec
    > się pytam - co daje chmura? Nie wiem czym ludzie się tak podniecają.

    to juz chyba sam sobie odpowiedziales na swoje pytanie, jesli "jestes
    swiadomy". <rs>

  • 118. Data: 2013-06-18 20:34:08
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "rs" napisał w wiadomości grup
    straweb.com...
    > to juz chyba sam sobie odpowiedziales na swoje pytanie, jesli "jestes
    > swiadomy". <rs>

    Nie. Dalej nie wiem co one takiego dają, że ludzie wykupują dostęp. Rozumiem,
    żeby korzystać z chmury obliczeniowej, ale na dane?

  • 119. Data: 2013-06-18 20:41:05
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/18/2013 2:34 PM, qwerty wrote:
    > Użytkownik "rs" napisał w wiadomości grup
    straweb.com...

    > Nie. Dalej nie wiem co one takiego dają, że ludzie wykupują dostęp.
    > Rozumiem, żeby korzystać z chmury obliczeniowej, ale na dane?

    wcale nie musza wykupywac dostepu. sprawdz to najpierw.
    a zeby tego nie ciagnac. bo sa o niebo latwiejsze w uzyciu, niz np.
    proponowany przez ciebie FTP i dostepu via telnetu, ktorego juz chyba od
    dawna nikt nie uzywa. <rs>

  • 120. Data: 2013-06-18 21:10:38
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
    com...

    > wreszcie dochodzi do ciebie, ze mozesz byc wyjatkiem, wsrod jak to sam
    > nazwales "much".

    Wyjątkiem?
    Żaden z moich znajomych nie używa prywatnej "poczty głosowej"...
    Co innego to łańcuch w postaci telefonu służbowego.

    --
    marfi