  • 121. Data: 2013-06-18 21:21:53
    Temat: Re: 2TB za 299zł
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/18/2013 3:10 PM, marfi wrote:

    > Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
    com...

    > Wyjątkiem?
    > Żaden z moich znajomych nie używa prywatnej "poczty głosowej"...
    > Co innego to łańcuch w postaci telefonu służbowego.

    jak tak dalej pojdzie, to sie okaze, ze tych ktorzy nie uzywaja poczty
    glosowej nalezy okreslic jako muchy. to sie porobi.

    powiedz mi jeszcze nie uzywaja SMS. <rs>

  • 122. Data: 2013-06-18 22:08:29
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik qwerty napisał:
    > Użytkownik "rs" napisał w wiadomości grup
    straweb.com...

    > Nie. Dalej nie wiem co one takiego dają, że ludzie wykupują dostęp.
    > Rozumiem, żeby korzystać z chmury obliczeniowej, ale na dane?

    Bo duza czesc lubi nowinki. Wybiera uslugi jak kobieta samochod. "Ms byc
    maly i rozowy i z radiem" ;)

    Wiekszosc konsumentow uzywa chmury bo ktos im polecil, podstawil pod nos
    "masz gmaila? to masz konto google! dajemy ci free to i to i to i gdrive
    i dokumenty google i baw sie"

    :)

  • 123. Data: 2013-06-18 22:08:52
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik rs napisał:
    straweb.com...

    > wcale nie musza wykupywac dostepu. sprawdz to najpierw.
    > a zeby tego nie ciagnac. bo sa o niebo latwiejsze w uzyciu, niz np.
    > proponowany przez ciebie FTP i dostepu via telnetu, ktorego juz chyba od
    > dawna nikt nie uzywa. <rs>

    FTP-a czy Telnetu? :)

  • 124. Data: 2013-06-18 22:21:41
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/18/2013 4:08 PM, Mr. Misio wrote:
    straweb.com...

    > FTP-a czy Telnetu? :)

    no a jak myslisz. zgaduj. <rs>

  • 125. Data: 2013-06-18 22:25:49
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    straweb.com...

    > Bo duza czesc lubi nowinki. Wybiera uslugi jak kobieta samochod. "Ms byc
    > maly i rozowy i z radiem" ;)

    to tak jak z twoim telefonem. hehehe. jak byl nowinka to go chciales, a
    teraz juz nie chcesz.

    > Wiekszosc konsumentow uzywa chmury bo ktos im polecil, podstawil pod nos
    > "masz gmaila? to masz konto google! dajemy ci free to i to i to i gdrive
    > i dokumenty google i baw sie"

    widzisz cos w tym zlego, ze ludzie wybieraja rozwiazania latwiejsze? <rs>

  • 126. Data: 2013-06-18 22:31:42
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > to jeszcze powiedz kto trzyma dla ciebie rekordy MX, i jak on szyfruje
    > przeznaczona dla ciebie poczte, a potem ten nastepny. <rs>

    A jakie ma znaczenie MX dla zaszyfrowanej wiadomości?
    Przem

  • 127. Data: 2013-06-18 22:43:17
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/18/2013 4:31 PM, Przemek wrote:

    > A jakie ma znaczenie MX dla zaszyfrowanej wiadomości?
    > Przem

    a gdzie w moim poscie cos takiego sugeruje? <rs>

  • 128. Data: 2013-06-18 23:18:11
    Od: m <m...@g...com>

    On 18.06.2013 21:10, marfi wrote:

    > Wyjątkiem?
    > Żaden z moich znajomych nie używa prywatnej "poczty głosowej"...
    > Co innego to łańcuch w postaci telefonu służbowego.

    Co więcej, w moim kręgu znajomych, niewyłączenie poczty głosowej jest
    niemile widziane. Bo niczego nie ułatwia, człowiek jak chce pogadać to
    chce pogadać interaktywnie a nie wydusić "yyyy" po sygnale. No i poza
    tym, poczta po prostu utrudnia dodzwonienie się, kiedy ktoś jest w
    hałasie i nie słyszy dzwonka.

    p. m.

  • 129. Data: 2013-06-18 23:34:20
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/18/2013 5:18 PM, m wrote:

    > Co więcej, w moim kręgu znajomych, niewyłączenie poczty głosowej jest
    > niemile widziane. Bo niczego nie ułatwia,

    niemile widziane? to juz chyba jakis żart. a jak jestes w kinie, na
    spotkaniu, albo w metrze, to tez nic nie ulatwia.

    > człowiek jak chce pogadać to
    > chce pogadać interaktywnie a nie wydusić "yyyy" po sygnale.

    nie kazdy chce pogadac. czasami chce powiedziec tylko: "jestem tu i tu.
    czekam." albo "wchodze do metra, za 45 miniut bede tu i tu".

    > No i poza
    > tym, poczta po prostu utrudnia dodzwonienie się, kiedy ktoś jest w
    > hałasie i nie słyszy dzwonka.

    to sobie glosniejszy dzwonek zrob. jak jest w chalasie to, jak nie ma
    przyzwoitych sluchawek to i tak nie pogada. tworzycie sztuczne problemy.

    i do ciebie tez pytanie. czy SMS tez nie uzywasz? <rs>

  • 130. Data: 2013-06-18 23:49:16
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/18/2013 4:32 AM, Mr. Misio wrote:

    > permanentnej inwigilacji.

    histeryzujesz. teraz tez jestes permanentnie inwigilowany i co?

    > okulary google nie przyjma sie, bo zakazali krecic w nich porno.
    > a czego nie wesprze przemysl porno to marnie przedzie.
    > ;)

    spoko. pokaze sie sprzet w oparciu o t-ray, i bedziesz mial pornosy
    nawet ze szkieletami, a okulary, ktore byly kiedys marzeniem
    pryszczatych meskich nastolatkow, stana sie faktem. moze nawet za
    bardzo. <rs>