  • Data: 2013-06-17 23:29:09
    Temat: Re: 2TB za 299zł
    Od: Przemek <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > hehehe. piszac ten post wystawiasz swoje dane i to publicznie.

    No wybacz, nikomu nie wystawiam swoich zdjęć, a mam różne, nikomu nie
    podaję zawartości swojej skrzynki pocztowej, ok, nie jestem anonimowy,
    ale nie o takiej anonimowości mówimy.

    > ale co to ma tlumaczyc?

    Ależ ja nic od Ciebie nie wymagam, mam za to wrażenie, że próbujesz
    mnie przekonać.

    > rozmawiamy o sytuacji, w ktorej:
    > masz dane,
    > chcesz je miec w miare bezpieczne,
    > ale jednoczesnie musisz je udostepnic wspolpracownikom.
    > rozmawiamy o sytuacji zlozonej z przynajmniej trzech nierozlacznych
    > elementow i jako taka powinna byc rozpatrywana, a nie kazdy z jej
    > elementow w oderwaniu.

    Ty o tym mówisz, ja w życiu o tym nie wspomniałem. Mówiłem o chmurze
    jako takiej.
    To oczywiste, że jak będę chciał wywalić swoje foty czy coś w tym stylu,
    to chmura będzie najbardziej odpowiednia, mam w nosie stawianie
    wszelkiego rodzaju serwerów itp.

    > i pewnie zawsze beda. tak jak tacy, ktorzy nie wsiada za boga do
    > samolotu. albo zeby nie odbiegac dalego od tematu grupy, beda ze
    > wstretem patrzec na tablet i skladac i piescic swoje blaszaki.

    Oczywiście, ale to był Twój argument.

    > np. na jakiejs rozmowie klasyfkacyjnej, moze dowiesc tego, ze nie
    > dostaniesz pracy, bo standartem w firmie, jest posiadanie aktywnego
    > konta na FB, bo brak takowego jest uznawane przez firmowego
    > psychologa, za osobe ktora moze zle wspolpracowac z reszta zespolu.
    > znam dwie bardzo duze firmy, ktore taka praktyka sie kieruja.

    Sorry, to nie jest tak, ze to firma mnie wybiera, ja wybieram firmę
    również i nie mam problemu nie pracować dla takowej, która na podstawie
    potencjalnie wirtualnej rzeczywistości podejmuje biznesowe decyzje.

    > poza tym, ze swiat idzie do przodu. nie chcesz korzystac, z tego co
    > oferuja nowe technologie, przeciez nikt cie nie bedzie zmuszal. tak
    > jak nikt nie bedzie cie zmuszal do posiadania telefonu komorkowego,
    > konta bankowego, karty kredytowej, playera mp3, gpsa itp. <rs>

    No właśnie mam wrażenie, że - no może nie zmuszasz - ale przynajmniej
    próbujesz przekonać, że są cool.
    Przem