  • Data: 2010-02-12 12:16:57
    Temat: Re: -28st, lancuch rozrzadu, diesel - rozwiazanie
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    P_ablo pisze:

    > Wydaje sie byc nr 16 jednak nie wyglada to tak jak wtedy kiedy dlubali mi w
    > 2,8 l z E39 :). Bylo dluzsze i po drodze byl zawor dolaczajacy cisnienie
    > sterujace, zamocowany byl od gory miedzy kolami zebatymi...

    Prosze:
    http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/Sedan/Europe/5
    28i-M52/LHD/M/1997/january/browse/engine/timing_gear
    _timing_chain_top/

    E39 2.8l

    Bo to wlasnie jest ta regulacja na tym dynksie :> Innej nie ma w BMW.
    A napinacz nr 16, to wlasnie tylko napinacz i jest on przykrecany z gory
    miedzy kolami zebatymi :>
    Ktos Cie w maliny wpuscil z tym VANOSem, albo cos Ci sie ubzduralo.

    --
    Karolek