eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody-27,8, rozrzad - finałRe: -27,8, rozrzad - finał
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
    feeder.news-service.com!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.
    246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!u
    nt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-fo
    r-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: -27,8, rozrzad - finał
    Date: Thu, 18 Feb 2010 18:39:51 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 23
    Message-ID: <hljumi$r2l$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hljc2u$ah8$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <hljclq$1ne$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: bis147.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1266515474 27733 83.28.134.147 (18 Feb 2010
    17:51:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Feb 2010 17:51:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hljclq$1ne$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2256891
    [ ukryj nagłówki ]

    Agent pisze:

    >> dziekuje wszystkim za pomoc i podpowiedzi udzielone w ppoprzednich
    >> watkach
    >
    > Jak nie wiadomo co było przyczyną to źle bo jeśli usunąłeś skutek a nie
    > przyczynę to wiesz co może byc za jakiś czas, np w przyszłą zimę?

    Tam się w ogóle potrafią zagadkowe rzeczy dziać.

    Jak rok temu przestawił mi się rozrząd (i to do przodu), to zwaliłem to
    na jakąś dziwną magię.
    Ale jak to samo stało się rok później (żeby było śmieszniej również
    13.02), to już zwątpiłem. W między czasie wymieniłem pasek i napinacz.

    Napinacz mam mechaniczny (fakt że za drugim razem naciąg paska był
    trochę za słaby, ale pasek jeszcze był napięty).
    No i największa zagadka - w jaki sposób rozrząd może się przestawić w
    przód (w tył to bym jeszcze zrozumiał)?

    Silnik owszem kręcony wysoko, często przy takich 6000rpm następuje nagła
    blokada kół i silnika po to żeby za moment znowu nagle rozpędzić się do
    wysokich obrotów, no ale mimo wszystko sprawa dość dziwna.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: