eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody-27,8, rozrzad - finał › Re: -27,8, rozrzad - finał
  • Data: 2010-02-18 15:04:34
    Temat: Re: -27,8, rozrzad - finał
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Michal Gut pisze:
    > ludzie z serwisu aso nie slyszeli zeby komukolwiek popsula sie pompa oleju.
    > natomiast to bylo ostatnie co ma zwiazek z pompowaniem oleju a co moglo
    > powodowac za niskie cisnienie.
    >
    >
    Przy zbyt niskim ciśnieniu to Ci się zawory nie otworzą, albo popychacze
    będą klepać, jeśli poszło duże ciśnienie gęstego oleju na głowicę to
    może być że jakimś cudem coś się stało z hydraulicznymi popychaczami i
    pozostały otwarte zawory albo niedomknięte i dlatego rąbneły w nie
    tłoki, jak rąbneły z 1 strony to przyblokował się na chwilę wałek jeden
    i przekręcił na kole przykręconym bez klina.
    Jedyne wyjście z sytuacji.

    W tym momencie ja zaryzykowałbym jeszcze wymiane hydraulicznych popychaczy.

    W VW Transporterze kanciatym czyli 79 wzwyż - były pierwsze silniki
    boxery z hydrauliczną regulacją luzów, po montażu silnika instrukcja
    przewidywała jednorazowe wyregulowanie luzów, często gęsto działy się z
    nimi cuda, potrafiły podpierać zawory praktycznie otwarte ... klepać jak
    głupie ...

    Pozdrawiam !!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: