eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody-27,8 i pekl mi lancuch rozrzadu...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 151

  • 41. Data: 2010-01-26 12:49:53
    Temat: Re: -27,8 i pekl mi lancuch rozrzadu...
    Od: "Tomek" <t...@t...pl>


    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:hjm3km$f3a$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    >w sumie do konca pewny nie jestem ale wszystko wskazuje na to ze mam
    >racje....
    > pacjent:
    > punto 2 1.3 multijet (diesel z common railem) z 2004
    > lancuch wymieniany moze ze 2 miesiace temu
    >
    > zdarzenie:
    >
    > rano patrze na termometr - lekkie przerazenie, niedawno rozmawialem z
    > bratem ze kolo 30 stopni nie odpale diesla bo wytraci sie parafina
    > nagrzewam swiece, potem drugi raz tak dla pewnosci i zaplon.
    > kreci z widocznym oporem ale checi mu nie brak (o dziwo) i zapala po
    > jakichs 5 sekundach krecenia
    > zaczal pracowac na 2 moze 3 cylindry wiec wdepnalem mu gaz zeby sie
    > rozbujal co czynil niezwykle leniwie, jak juz sie wkrecil na 2-3krpm to
    > juz pracowal ladnie na 4 cylindrach, tylko wypadaly mu zaplony chyba bo
    > czasem go telepnelo.
    > w pewnym momencie stuk i cisza.
    >


    To nie zima. To serwis.
    Nie pierwszy piszesz, że niedługo po wymianie łańcucha wali sie rozrząd.
    Miałem dokładnie to samo - poszedł napinacz. 2700 zł w plecy. Tuż po
    wymianie paska...
    Jak to sie mechanik wyraził - spotkały mi sie zawory z tłokami... Ale nie
    pamiętam ile tego było...
    Aż mnie korci żeby rzucić oskarżenie, że mechanicy albo nie umieją
    prawidłowo wymienić pasek/łańcuch z napinaczem albo celowo coś uszkadzają,
    żeby za chwilę zgarnąć większą kasę...
    Tomek



  • 42. Data: 2010-01-26 13:02:12
    Temat: Re: -27,8 i pekl mi lancuch rozrzadu...
    Od: "WIHEDCNF" <2...@h...nl>


    Użytkownik "DoQ"

    > Kpl. rozrzad co 180/240kkm - z przewaga na 180kkm w PL warunkach.

    Oooo...to np. w niemieckich warunkach łańcuchy dłużej wytrzymują?
    Hehe rozśmieszyłeś mnie...dzięki ;-)


  • 43. Data: 2010-01-26 13:06:45
    Temat: Re: -27,8 i pekl mi lancuch rozrzadu...
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Aż mnie korci żeby rzucić oskarżenie, że mechanicy albo nie umieją
    > prawidłowo wymienić pasek/łańcuch z napinaczem albo celowo coś uszkadzają,
    > żeby za chwilę zgarnąć większą kasę...

    I nie robil ci tego na wlasny koszt??
    --
    Olleo


  • 44. Data: 2010-01-26 13:22:53
    Temat: Re: -27,8 i pekl mi lancuch rozrzadu...
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-01-26 13:02, WIHEDCNF pisze:
    >
    > Użytkownik "DoQ"
    >
    >> Kpl. rozrzad co 180/240kkm - z przewaga na 180kkm w PL warunkach.
    >
    > Oooo...to np. w niemieckich warunkach łańcuchy dłużej wytrzymują?
    Jak silnik pracuje w stałych warunkach (obroty, obciążenie, temperatura
    itd...) przy trasie pokonywanej autostradą, a jaki przy jeździe naszą
    "Drogą Krajową"?
    Jak częste i jak gwałtowne są zmiany obciążenia? Wystarczy się zastanowić.

    > Hehe rozśmieszyłeś mnie...dzięki ;-)

    Ty mnie też...
    Dzięki :)

    --
    Wojciech Smagowicz


  • 45. Data: 2010-01-26 13:30:31
    Temat: Re: -27,8 i pekl mi lancuch rozrzadu...
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > Eeee to nie chce mi się wierzyć że łańcuch pękł jakby pękł to z większym
    > lub też mniejszym ale hukiem.

    huk to napewno nie byl, tule ze przypominam ze silnik pracowal na jalowych
    obrotach na luzie i dzwiek to takie stukniecie ale napewni nie huk



  • 46. Data: 2010-01-26 13:30:43
    Temat: Re: -27,8 i pekl mi lancuch rozrzadu...
    Od: "WIHEDCNF" <2...@h...nl>


    Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]"

    >> Oooo...to np. w niemieckich warunkach łańcuchy dłużej wytrzymują?
    > Jak silnik pracuje w stałych warunkach (obroty, obciążenie,
    > temperatura itd...) przy trasie pokonywanej autostradą, a jaki przy
    > jeździe naszą "Drogą Krajową"?
    > Jak częste i jak gwałtowne są zmiany obciążenia? Wystarczy się
    > zastanowić.

    Zatanawiam się już 3 sekundy i jakoś nie potrafię sobie wyobrazić tych
    straszliwych obciążeń łańcucha - a może Ty masz rower (nie mylić z
    Rover) na myśli?

    Również mnie rozbawiłeś, za co serdecznie dziękuję.


  • 47. Data: 2010-01-26 13:31:28
    Temat: Re: -27,8 i pekl mi lancuch rozrzadu...
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > Bardziej chodziło mi o temp. zamarzania. Sprawdź czy w tym Twoim silniku
    > nie ma czegoś takiego jak brok - kiedyś w Polonezie coś takiego uchroniło
    > od dużo większych zniszczeż :)

    a co to brok? jak to znalezc?



  • 48. Data: 2010-01-26 13:36:13
    Temat: Re: -27,8 i pekl mi lancuch rozrzadu...
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:
    > W dniu 2010-01-26 12:43, szymo pisze:
    >> DoQ pisze:
    >>> szymo pisze:
    >>>>> Pytam tylko jaki silnik - benz, 1,6HDi czy 2.0HDI?
    >>>> 2.0
    >>>
    >>> Czyli jak pisal wyzej Wojciech.
    >>> Kpl. rozrzad co 180/240kkm - z przewaga na 180kkm w PL warunkach.
    >>
    >> No to ktoś mnie tu oszukał... uwieżyłem na słowo w salonie... hmm musze
    >> spojrzeć do książki obsługi żebym sobie kuku nie zrobił.
    > Nihil Novi
    > Pewnie przy przeglądzie po 180kkm by się spytali czy rozrząd też
    > zmieniać, ale tylko pewnie....
    > Zawsze lepiej sprawdzić 2 razy niż wracać na lawecie... Zdecydowanie
    > tańsze i mniej stresujące.
    > Który to taki mooooondry salon?
    >
    W Bydgoszczy


  • 49. Data: 2010-01-26 13:39:30
    Temat: Re: -27,8 i pekl mi lancuch rozrzadu...
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    jestem juz umowiony z mechanikiem i wprosze mu sie na waesztat kiedy bedzie
    rozkladal mojego punto
    sam go chce obejrzec



  • 50. Data: 2010-01-26 13:50:52
    Temat: Re: -27,8 i pekl mi lancuch rozrzadu...
    Od: "Agent" <w...@o...ue>


    Użytkownik "WIHEDCNF" <2...@h...nl> napisał w wiadomości
    news:hjmnet$92m$1@mx1.internetia.pl...
    >
    > Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]"
    >
    >>> Oooo...to np. w niemieckich warunkach łańcuchy dłużej wytrzymują?
    >> Jak silnik pracuje w stałych warunkach (obroty, obciążenie, temperatura
    >> itd...) przy trasie pokonywanej autostradą, a jaki przy jeździe naszą
    >> "Drogą Krajową"?
    >> Jak częste i jak gwałtowne są zmiany obciążenia? Wystarczy się
    >> zastanowić.
    >
    > Zatanawiam się już 3 sekundy i jakoś nie potrafię sobie wyobrazić tych
    > straszliwych obciążeń łańcucha - a może Ty masz rower (nie mylić z Rover)
    > na myśli?
    >
    > Również mnie rozbawiłeś, za co serdecznie dziękuję.

    Ale śmieszne chłopaki z Was :)

strony : 1 ... 4 . [ 5 ] . 6 ... 16


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: