  • Data: 2009-01-09 11:53:33
    Temat: Re: 250 a niby motorower?
    Od: Astra <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Akarm pisze:

    > Czego opinia dotyczyła i dlaczego próbował się wycofać?

    > Ciekawi mnie o co chodzi z tym rzeczoznawcą. Dlaczego miałby stracić
    zawód?

    Przyjacielu straci zawód gdyż w swojej opinii, którą wydał napisał że
    pojazd to
    Aprilia RS50 a była to RS125. Co jest w tym przypadku nawet dla laika
    który zobaczy obydwa pojazdy proste do rozpoznania. A to jest oszustwo!

    A sprawa karno-skarbowa to dlatego, że wycena RS50 jest inna niż RS125.
    Więc i podatek jest inny więc z tego powodu oszustwo.

    > Jakim cudem ktoś chciałby udowodnić rzecz nie do udowodnienia? Wydaje mi
    > się, że opowiadasz zasłyszane i niezbyt dokładnie sprawdzone legendy. ;)

    A to nie jest legenda bo sprawa ma miejsce gdyż jestem świadkiem w niej!

    pozdrawiam
    Astra