  • Data: 2009-01-14 12:11:16
    Temat: Re: 250 a niby motorower?
    Od: Astra <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Akarm pisze:

    > A z jakiego powodu ten rzeczoznawca musiał wydać opinię? W jakich
    > okolicznościach ją wydawał? Motorower uległ całkowitemu zniszczeniu i na
    > podstawie ocalałych fragmentów należało swierdzić co to był za model?

    Wydział komunikacji ze względu na błędy w dokumentach nakazał
    rzeczoznawcy wydanie opinii dotyczące numeru ramy i pojemności.

    > Ja się mocno przyglądałem i nie mogłem znaleźć różnicy :(

    W takim razie zobacz po której stronie znajduje się napęd jednego i
    drugiego wtedy nie będziesz miał problemu.

    > Papiery jakieś właściciel miał zapewne... Inaczej ciężko byłoby mu
    > zarejestrować. Więc o jakim oszustwie mowa?

    > Nadal uważam, że to wszystko brzmi niepoważnie.

    Dla mnie temat się zakończył sprawa jak najbardziej ma miejsce, a czy
    ktoś wierzy czy nie to już jego sprawa.

    pzdr
    Astra