  • Data: 2009-01-14 12:04:16
    Temat: Re: 250 a niby motorower?
    Od: Astra <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    White Power pisze:

    > Kontunuacja TWowskiej rodzinnej tradycji?

    Jeśli w Twojej rodzinie są takie tradycje to jest to przykro mi.
    Ja tylko zeznaję jak jest, a jak się sam troszkę zastanowisz i te dwie
    kulki w Twojej głowie już się spotkają to może dojdziesz do wniosku, że
    pojazd, który wyciąga 170km/h na godzinę jest bronią w rękach
    nastolatka. Zawsze to będę tępił ale po Tobie widać że w Polsce jak
    zawsze jest przyzwolenie do oszukiwania.

    Astra