  • 1. Data: 2010-07-30 00:45:48
    Temat: 250 KM czy więcej do fwd?
    Od: to <t...@a...xyz>

    Jak myślicie? Jest sens robić więcej w fwd bez szpery?

    --
    ignorance is bliss

  • 2. Data: 2010-07-30 01:30:19
    Temat: Re: 250 KM czy więcej do fwd?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    to pisze:
    > Jak myślicie? Jest sens robić więcej w fwd bez szpery?

    Zależy czy to FWD waży 800kg czy 1800kg.
    I czy planujesz z tych koni robić użytek na drodze, czy na wyścigach.

    Tak do jazdy prosto i np. wyprzedzania 250KM w dużym samochodzie to
    znowu nie jest tak wiele. Bo np. Vectra miała 280KM na otwartej ośce i
    jakoś ludzie nie narzekają.

    Natomiast jak planujesz autem pokonywać jakieś tory i inne odcinki
    specjalne, to każde auto które ma ponad 100KM i nie ma szpery będzie się
    kiepsko prowadzić w zakręcie.
    A w sumie mój CC ma 86KM i szpery tam już bardzo brakuje.

  • 3. Data: 2010-07-30 02:11:03
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał(a):

> [...]
    > kiepsko prowadzić w zakręcie.
    > A w sumie mĂłj CC ma 86KM i szpery tam juĹź bardzo brakuje.

    Przy dokładnie 1800kg FWD 250km z chyba szperą od 30km/h w górę nie
    ma żadnych problemów, na zakrętach też nie. Poniżej 30km/h przy ruszaniu
    może coś pisnąć na chwilkę.

    pozdrawiam.

  • 4. Data: 2010-07-30 02:25:07
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Michał pisze:

    > Przy dokładnie 1800kg FWD 250km z chyba szperą od 30km/h w górę nie
    > ma żadnych problemów, na zakrętach też nie. Poniżej 30km/h przy ruszaniu
    > może coś pisnąć na chwilkę.

    Na chwile to tam niech sobie piśnie.

    IMO o nadmiarze mocy można mówić wtedy jak wciśnięcie gazu (nie strzał
    ze sprzęgła) powoduje obłoki białego dymu :)

    W każdym razie bez problemu. Ja mam 211KM, 1400kg i spokojnie moc
    mogłaby być jeszcze sporo większa.

    Nawet jak na pierwszym biegu już pojawiłyby się objawy nadmiaru mocy to
    i tak można nadal z niej robić użytek na wyższych biegach.

  • 5. Data: 2010-07-30 02:36:33
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

> [...]

    > Nawet jak na pierwszym biegu już pojawiłyby się objawy nadmiaru mocy to
    > i tak można nadal z niej robić użytek na wyższych biegach.

    tak to rwał lanos 1.6 107 km na jedynce na mokrym, na zimówkach :)

    pozdrawiam.

  • 6. Data: 2010-07-30 06:48:49
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    to wrote:
    > Jak myślicie? Jest sens robić więcej w fwd bez szpery?

    Oczywiście, że jest sens. Moze na jedynce nie ma sensu, na dwójce też będzie
    tracił przyczepność jak wciśniemy do podłogi, ale już na wyższych biegach taka
    moc to poezja, nawet na FWD.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 7. Data: 2010-07-30 10:52:08
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    Tomasz Pyra pisze:

    > Tak do jazdy prosto i np. wyprzedzania 250KM w dużym samochodzie to
    > znowu nie jest tak wiele. Bo np. Vectra miała 280KM na otwartej ośce i
    > jakoś ludzie nie narzekają.

    Ja myślę, że jednak narzekają. Słyszałem, że policjanci boją się tym
    ostrzej bujać na łukach.

    --
    Piotr Czyż

  • 8. Data: 2010-07-30 10:52:56
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Piotr Czyż" <i...@i...com> napisał w wiadomości

    > Ja myślę, że jednak narzekają. Słyszałem, że policjanci boją się tym
    > ostrzej bujać na łukach.

    W Top Gear była taka vectra OPC i pamiętam, że miała DROBNY problem z
    podsterownością :>

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 9. Data: 2010-07-30 11:06:29
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On 29 Jul 2010 22:45:48 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:
    > Jak myślicie? Jest sens robić więcej w fwd bez szpery?

    Zależy od precyzji prawej nogi.

    r.
    _____________

  • 10. Data: 2010-07-30 11:12:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tomasz Pyra

    > Zależy czy to FWD waży 800kg czy 1800kg. I czy planujesz z tych koni
    > robić użytek na drodze, czy na wyścigach.

    Chyba ma z 1500. Nie wiem dokładnie.

    > Tak do jazdy prosto i np. wyprzedzania 250KM w dużym samochodzie to
    > znowu nie jest tak wiele. Bo np. Vectra miała 280KM na otwartej ośce i
    > jakoś ludzie nie narzekają.

    Tylko tutaj mi chodzi o wolnossące 250 KM + krótka skrzynia. To trochę co
    innego dla trakcji niż półwartościowe turbokonie + długa skrzynia.
    Dlatego się zastanawiam czy jest sens robić więcej. Bo wejście powyżej
    250 KM jest już kosztowne.

    A co do tej Vectry to słyszałem opinie, ze jeździ tylko prosto. ;)

    --
    ignorance is bliss