-
41. Data: 2012-01-14 22:46:21
Temat: Re: 25% więcej koni na LPG niz PB
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello Michał,
Saturday, January 14, 2012, 6:28:46 PM, you wrote:
>> >>> Jak instalacja 2-gen to dół może być stłumiony zwężką.
>> >> Chyba góra.
>> > swego czasu hamowałem samochód na gazie (2-gen. ze zwężką) i na
>> > benzynie. O ile moc była porównywalna, to moment znacząco mniejszy w
>> > zakresie 1000-2200 obrotów (tak mniej więcej), co było czuć podczas jazdy.
>> Jeździsz samochodem z zapłonem iskrowym na obrotach 1000-2200rpm? Po
>> co? Gdzie? i po co Ci w tym zakresie jakiś znaczący moment obrotowy?
> przy ruszaniu "1szy z pod świateł w KRK" obroty dochodzą do 2.5k rpm,
To chyba tylko w KRK się tak jeździ.
> potem zmienia bieg, do dechy tylko idą pod 7k rpm.
No to się zdecyduj - 2.5 czy 7?
> generalnie przy ciągłej jeździe z dowolną prędkością trzyma
> koło 2k rpm (nie mówię o braku biegów przy naprawdę dużych)
Ale mowa o 1000-2200 czyli przyspieszaniu - jaki jest sens
przyśpieszania samochodem z silnikiem benzynowym przy takich obrotach?
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
42. Data: 2012-01-14 22:58:46
Temat: Re: 25% więcej koni na LPG niz PB
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 14-01-2012 22:46, RoMan Mandziejewicz pisze:
> Ale mowa o 1000-2200 czyli przyspieszaniu - jaki jest sens
> przyśpieszania samochodem z silnikiem benzynowym przy takich obrotach?
Nie każdy silnik zdycha przy takich obrotach, a niektóre czują się
nieźle w takim zakresie.
http://www.youtube.com/watch?v=b2FKbFjGUCU
http://www.youtube.com/watch?v=Mg9dOfarPms
Jak widzisz można jeździć w okolicach 1000-2500 RPM i nie zostawać w tyle.
--
Paweł
-
43. Data: 2012-01-14 23:58:00
Temat: Re: 25% więcej koni na LPG niz PB
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 14-01-2012 18:41, to pisze:
> O ile wiatraczek się nie rozpadnie, a silnik go nie zassie do cylindrów,
> to nic się nie stanie.
Nie ma takiej możliwości. Ja zamontowałem wiatraczek 80x80 z obudowy
PCta przed przepustnicą i odczułem wyraźny przyrost mocy. Każdemu polecam!
--
Paweł
-
44. Data: 2012-01-15 00:02:37
Temat: Re: 25% więcej koni na LPG niz PB
Od: to <t...@i...pl>
begin DoQ
> Nie ma takiej możliwości. Ja zamontowałem wiatraczek 80x80 z obudowy
> PCta przed przepustnicą i odczułem wyraźny przyrost mocy. Każdemu
> polecam!
Ile niutuf Ci przybyło?
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
-
45. Data: 2012-01-15 00:08:34
Temat: Re: 25% więcej koni na LPG niz PB
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 15-01-2012 00:02, to pisze:
>> Nie ma takiej możliwości. Ja zamontowałem wiatraczek 80x80 z obudowy
>> PCta przed przepustnicą i odczułem wyraźny przyrost mocy. Każdemu
>> polecam!
> Ile niutuf Ci przybyło?
8 między 5500 a 5550 RPM
--
Paweł
-
46. Data: 2012-01-15 00:40:03
Temat: Re: 25% więcej koni na LPG niz PB
Od: to <t...@i...pl>
begin DoQ
> 8 między 5500 a 5550 RPM
Słabo nie jest, też sobie taki założę.
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
-
47. Data: 2012-01-15 02:58:59
Temat: Re: 25% więcej koni na LPG niz PB
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello DoQ,
Saturday, January 14, 2012, 10:58:46 PM, you wrote:
>> Ale mowa o 1000-2200 czyli przyspieszaniu - jaki jest sens
>> przyśpieszania samochodem z silnikiem benzynowym przy takich obrotach?
> Nie każdy silnik zdycha przy takich obrotach, a niektóre czują się
> nieźle w takim zakresie.
> http://www.youtube.com/watch?v=b2FKbFjGUCU
Tylko dlaczego po obu stronach wyprzedzaja?
> http://www.youtube.com/watch?v=Mg9dOfarPms
> Jak widzisz można jeździć w okolicach 1000-2500 RPM i nie zostawać w tyle.
Od III-ki widze 2000-2500rpm a nie 1000-2200rpm.
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
48. Data: 2012-01-15 09:44:33
Temat: Re: 25% więcej koni na LPG niz PB
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2012-01-14 22:58, DoQ pisze:
> W dniu 14-01-2012 22:46, RoMan Mandziejewicz pisze:
>
>> Ale mowa o 1000-2200 czyli przyspieszaniu - jaki jest sens
>> przyśpieszania samochodem z silnikiem benzynowym przy takich obrotach?
>
> Nie każdy silnik zdycha przy takich obrotach, a niektóre czują się
> nieźle w takim zakresie.
Tym bardziej, że np. miasto to nie miejsce do wyścigów i samochodem
z mocniejszym dołem jeździ się przyjemniej. Pazur może pokazać wyżej
i w innych okolicznościach :)
> http://www.youtube.com/watch?v=b2FKbFjGUCU
> http://www.youtube.com/watch?v=Mg9dOfarPms
Nic nowego nie masz? ;)
> Jak widzisz można jeździć w okolicach 1000-2500 RPM i nie zostawać w tyle.
A inne trzeba dusić po 4krpm by chciały jechać :)
-
49. Data: 2012-01-15 10:56:19
Temat: Re: 25% więcej koni na LPG niz PB
Od: " Michał" <m...@g...pl>
> > przy ruszaniu "1szy z pod świateł w KRK" obroty dochodzą do 2.5k rpm,
>
> To chyba tylko w KRK się tak jeździ.
typowe światła:
"yyyy zielone, co już ?"
"gdzie sprzęgło ? aaaa tutaj"
"ok no to jedynka, i powoli puszczamy"
no ale efekt jest taki że na typowych światłach
2.5k rpm to wystarcza żeby być pierwszym.
> > potem zmienia bieg, do dechy tylko idą pod 7k rpm.
>
> No to się zdecyduj - 2.5 czy 7?
nie, takie coś to tylko wtedy kiedy obok stoi BMW 745
i wyje silnikiem i podjeżdża po 15cm. albo Jeep V8
> > generalnie przy ciągłej jeździe z dowolną prędkością trzyma
> > koło 2k rpm (nie mówię o braku biegów przy naprawdę dużych)
>
> Ale mowa o 1000-2200 czyli przyspieszaniu - jaki jest sens
> przyśpieszania samochodem z silnikiem benzynowym przy takich obrotach?
tak komputer skrzyni dobiera jak naciśniesz pedał gazu w 20%
nie wiem na ile do setki to się przekłada ? 18s ?
ciśnięcie do dechy oznacza przejazd 180km/h przez następne skrzyżowanie
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
50. Data: 2012-01-15 11:00:04
Temat: Re: 25% więcej koni na LPG niz PB
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 15-01-2012 02:58, RoMan Mandziejewicz pisze:
>> Nie każdy silnik zdycha przy takich obrotach, a niektóre czują się
>> nieźle w takim zakresie.
>> http://www.youtube.com/watch?v=b2FKbFjGUCU
> Tylko dlaczego po obu stronach wyprzedzaja?
Bo plan był taki, żeby jechać prawym/środkowym pasem za kimś i nie robić
jednocześnie zatoru. Chciałeś przykład na zastosowanie 1000-2500 to go
otrzymałeś...
>> http://www.youtube.com/watch?v=Mg9dOfarPms
>> Jak widzisz można jeździć w okolicach 1000-2500 RPM i nie zostawać w tyle.
> Od III-ki widze 2000-2500rpm a nie 1000-2200rpm.
I co z tego? Gwarantuje Ci że gdybym zechciał odjechać to wystarczyłoby
przycisnąć gaz bez redukcji.
Tu masz jeszcze jeden przykład na jazdę w granicach 2000 w mieście.
http://www.youtube.com/watch?v=L-RW7OPgInw
--
Paweł