eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody25% więcej koni na LPG niz PB
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 77

  • 41. Data: 2012-01-14 22:46:21
    Temat: Re: 25% więcej koni na LPG niz PB
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michał,

    Saturday, January 14, 2012, 6:28:46 PM, you wrote:

    >> >>> Jak instalacja 2-gen to dół może być stłumiony zwężką.
    >> >> Chyba góra.
    >> > swego czasu hamowałem samochód na gazie (2-gen. ze zwężką) i na
    >> > benzynie. O ile moc była porównywalna, to moment znacząco mniejszy w
    >> > zakresie 1000-2200 obrotów (tak mniej więcej), co było czuć podczas jazdy.
    >> Jeździsz samochodem z zapłonem iskrowym na obrotach 1000-2200rpm? Po
    >> co? Gdzie? i po co Ci w tym zakresie jakiś znaczący moment obrotowy?
    > przy ruszaniu "1szy z pod świateł w KRK" obroty dochodzą do 2.5k rpm,

    To chyba tylko w KRK się tak jeździ.

    > potem zmienia bieg, do dechy tylko idą pod 7k rpm.

    No to się zdecyduj - 2.5 czy 7?

    > generalnie przy ciągłej jeździe z dowolną prędkością trzyma
    > koło 2k rpm (nie mówię o braku biegów przy naprawdę dużych)

    Ale mowa o 1000-2200 czyli przyspieszaniu - jaki jest sens
    przyśpieszania samochodem z silnikiem benzynowym przy takich obrotach?


    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 42. Data: 2012-01-14 22:58:46
    Temat: Re: 25% więcej koni na LPG niz PB
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-01-2012 22:46, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Ale mowa o 1000-2200 czyli przyspieszaniu - jaki jest sens
    > przyśpieszania samochodem z silnikiem benzynowym przy takich obrotach?

    Nie każdy silnik zdycha przy takich obrotach, a niektóre czują się
    nieźle w takim zakresie.
    http://www.youtube.com/watch?v=b2FKbFjGUCU
    http://www.youtube.com/watch?v=Mg9dOfarPms
    Jak widzisz można jeździć w okolicach 1000-2500 RPM i nie zostawać w tyle.

    --
    Paweł


  • 43. Data: 2012-01-14 23:58:00
    Temat: Re: 25% więcej koni na LPG niz PB
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-01-2012 18:41, to pisze:

    > O ile wiatraczek się nie rozpadnie, a silnik go nie zassie do cylindrów,
    > to nic się nie stanie.

    Nie ma takiej możliwości. Ja zamontowałem wiatraczek 80x80 z obudowy
    PCta przed przepustnicą i odczułem wyraźny przyrost mocy. Każdemu polecam!


    --
    Paweł


  • 44. Data: 2012-01-15 00:02:37
    Temat: Re: 25% więcej koni na LPG niz PB
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Nie ma takiej możliwości. Ja zamontowałem wiatraczek 80x80 z obudowy
    > PCta przed przepustnicą i odczułem wyraźny przyrost mocy. Każdemu
    > polecam!

    Ile niutuf Ci przybyło?

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway


  • 45. Data: 2012-01-15 00:08:34
    Temat: Re: 25% więcej koni na LPG niz PB
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 15-01-2012 00:02, to pisze:

    >> Nie ma takiej możliwości. Ja zamontowałem wiatraczek 80x80 z obudowy
    >> PCta przed przepustnicą i odczułem wyraźny przyrost mocy. Każdemu
    >> polecam!
    > Ile niutuf Ci przybyło?

    8 między 5500 a 5550 RPM


    --
    Paweł


  • 46. Data: 2012-01-15 00:40:03
    Temat: Re: 25% więcej koni na LPG niz PB
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > 8 między 5500 a 5550 RPM

    Słabo nie jest, też sobie taki założę.

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway


  • 47. Data: 2012-01-15 02:58:59
    Temat: Re: 25% więcej koni na LPG niz PB
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Saturday, January 14, 2012, 10:58:46 PM, you wrote:

    >> Ale mowa o 1000-2200 czyli przyspieszaniu - jaki jest sens
    >> przyśpieszania samochodem z silnikiem benzynowym przy takich obrotach?
    > Nie każdy silnik zdycha przy takich obrotach, a niektóre czują się
    > nieźle w takim zakresie.
    > http://www.youtube.com/watch?v=b2FKbFjGUCU

    Tylko dlaczego po obu stronach wyprzedzaja?

    > http://www.youtube.com/watch?v=Mg9dOfarPms
    > Jak widzisz można jeździć w okolicach 1000-2500 RPM i nie zostawać w tyle.

    Od III-ki widze 2000-2500rpm a nie 1000-2200rpm.


    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 48. Data: 2012-01-15 09:44:33
    Temat: Re: 25% więcej koni na LPG niz PB
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-14 22:58, DoQ pisze:
    > W dniu 14-01-2012 22:46, RoMan Mandziejewicz pisze:
    >
    >> Ale mowa o 1000-2200 czyli przyspieszaniu - jaki jest sens
    >> przyśpieszania samochodem z silnikiem benzynowym przy takich obrotach?
    >
    > Nie każdy silnik zdycha przy takich obrotach, a niektóre czują się
    > nieźle w takim zakresie.

    Tym bardziej, że np. miasto to nie miejsce do wyścigów i samochodem
    z mocniejszym dołem jeździ się przyjemniej. Pazur może pokazać wyżej
    i w innych okolicznościach :)

    > http://www.youtube.com/watch?v=b2FKbFjGUCU
    > http://www.youtube.com/watch?v=Mg9dOfarPms

    Nic nowego nie masz? ;)

    > Jak widzisz można jeździć w okolicach 1000-2500 RPM i nie zostawać w tyle.

    A inne trzeba dusić po 4krpm by chciały jechać :)



  • 49. Data: 2012-01-15 10:56:19
    Temat: Re: 25% więcej koni na LPG niz PB
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    > > przy ruszaniu "1szy z pod świateł w KRK" obroty dochodzą do 2.5k rpm,
    >
    > To chyba tylko w KRK się tak jeździ.

    typowe światła:
    "yyyy zielone, co już ?"
    "gdzie sprzęgło ? aaaa tutaj"
    "ok no to jedynka, i powoli puszczamy"

    no ale efekt jest taki że na typowych światłach
    2.5k rpm to wystarcza żeby być pierwszym.


    > > potem zmienia bieg, do dechy tylko idą pod 7k rpm.
    >
    > No to się zdecyduj - 2.5 czy 7?

    nie, takie coś to tylko wtedy kiedy obok stoi BMW 745
    i wyje silnikiem i podjeżdża po 15cm. albo Jeep V8

    > > generalnie przy ciągłej jeździe z dowolną prędkością trzyma
    > > koło 2k rpm (nie mówię o braku biegów przy naprawdę dużych)
    >
    > Ale mowa o 1000-2200 czyli przyspieszaniu - jaki jest sens
    > przyśpieszania samochodem z silnikiem benzynowym przy takich obrotach?

    tak komputer skrzyni dobiera jak naciśniesz pedał gazu w 20%
    nie wiem na ile do setki to się przekłada ? 18s ?
    ciśnięcie do dechy oznacza przejazd 180km/h przez następne skrzyżowanie

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 50. Data: 2012-01-15 11:00:04
    Temat: Re: 25% więcej koni na LPG niz PB
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 15-01-2012 02:58, RoMan Mandziejewicz pisze:
    >> Nie każdy silnik zdycha przy takich obrotach, a niektóre czują się
    >> nieźle w takim zakresie.
    >> http://www.youtube.com/watch?v=b2FKbFjGUCU
    > Tylko dlaczego po obu stronach wyprzedzaja?

    Bo plan był taki, żeby jechać prawym/środkowym pasem za kimś i nie robić
    jednocześnie zatoru. Chciałeś przykład na zastosowanie 1000-2500 to go
    otrzymałeś...

    >> http://www.youtube.com/watch?v=Mg9dOfarPms
    >> Jak widzisz można jeździć w okolicach 1000-2500 RPM i nie zostawać w tyle.
    > Od III-ki widze 2000-2500rpm a nie 1000-2200rpm.

    I co z tego? Gwarantuje Ci że gdybym zechciał odjechać to wystarczyłoby
    przycisnąć gaz bez redukcji.
    Tu masz jeszcze jeden przykład na jazdę w granicach 2000 w mieście.
    http://www.youtube.com/watch?v=L-RW7OPgInw


    --
    Paweł

strony : 1 ... 4 . [ 5 ] . 6 ... 8


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: