eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia224609394Re: 224609394
  • X-Received: by 10.49.35.243 with SMTP id l19mr75027qej.15.1384631089502; Sat, 16 Nov
    2013 11:44:49 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.49.35.243 with SMTP id l19mr75027qej.15.1384631089502; Sat, 16 Nov
    2013 11:44:49 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.g
    lorb.com!i2no3325389qav.0!news-out.google.com!9ni32241qaf.0!nntp.google.com!i2n
    o3325376qav.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-ma
    il
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Date: Sat, 16 Nov 2013 11:44:49 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=83.4.152.251;
    posting-account=ypgb7AoAAACQwxy3NtzPrHG4PAQHUdP6
    NNTP-Posting-Host: 83.4.152.251
    References: <l67e8d$76o$2@node2.news.atman.pl> <l67hdq$s3c$1@news.supermedia.pl>
    <l67ins$bls$1@node2.news.atman.pl>
    <52876843$0$2149$65785112@news.neostrada.pl>
    <l67ui9$k2d$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <l681nt$ngj$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <a...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <d...@g...com>
    Subject: Re: 224609394
    From: i...@p...pl
    Injection-Date: Sat, 16 Nov 2013 19:44:49 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:237429
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu sobota, 16 listopada 2013 17:31:03 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:
    > >> Widać coś im technika siada.
    >
    > >
    >
    > > Nie, po prostu system dzwoniący nie znalazł jeszcze wolnego
    >
    > > telemęczyciela, który mógłby podjąć rozmowę. Tak działa ta
    >
    > > "technika".
    >
    >
    >
    > Poprzednio puszczał muzyczkę, żeby umilić czas oczekiwania na
    >
    > telemęczyciela -- było przecież o tym.

    Tak, ale to się nie sprawdzało z powodów, które podał np. Maciek.
    Teraz idzie nowe i stosujemy różne techniki utrzymania połączenia
    np. poprzez zaciekawienie odbiorcy... ciszą.
    Hłyt marketigowy, ale działa! jak widać np. u pytającego :)

    Ircys

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: