  • 1. Data: 2016-03-03 14:27:05
    Temat: 2015-2016 Jeep Renegade
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Jaka jest opinia grupowiczów na temat tego jeepka:
    http://www.kbb.com/jeep/renegade/2015/

  • 2. Data: 2016-03-03 15:35:47
    Temat: Re: 2015-2016 Jeep Renegade
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-03-03 o 14:27, Pszemol pisze:
    > Jaka jest opinia grupowiczów na temat tego jeepka:
    > http://www.kbb.com/jeep/renegade/2015/

    Podejżewjąc, że raczej mało osób miało z nim styczność, to rzekłbym, że
    zbieżna z Twoją.

  • 3. Data: 2016-03-03 15:37:16
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-03-03 o 15:35, nadir pisze:

    > Podejżewjąc, że raczej mało osób miało z nim styczność, to rzekłbym, że
    > zbieżna z Twoją.

    Poprawka - podejrzewając.

  • 4. Data: 2016-03-03 17:15:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To Tesli juz nie kupujesz?

  • 5. Data: 2016-03-03 17:59:52
    Od: a...@g...com

    > Jaka jest opinia grupowiczów na temat tego jeepka:
    > http://www.kbb.com/jeep/renegade/2015/

    Mialem olkazje pojezdzic tym troche - najbogatsza wersja z napedem 4x4 i 9-cio
    biegowym automatem. Auto jak na moj gust wygląda koszmarnie - zarówno w srodku, jak i
    na zewnątrz, ale kwestia designe'u to raczej sprawa indywidualna.

    Generalnie jakość i wrażenia adekwatne do ceny. To stosunkowo tanie auto, i w temacie
    jakości wykończenia i użytych materiałów widać/czuć to.

    Automat z duza ilością biegów to ciekawa idea, ale w porównaniu z innymi automatami
    wpisującymi sie w ten schemat, którymi jezdziłem ten to jakaś koszmarna pomyłka.

    Niby 4x4, niby suv (wiec teoretycznie wyższe zawieszenie), ale jakoś mając w pamięci
    wygląd przodu tego auta bałem sie zaliczyć jakiejkolwiek większej dziury w obawie, ze
    zostawię zderzak :) Jak działa 4x4? Dziwnie ... Od jakiegos czasu jezdze tylko autami
    pędzonymi na 4 kola, ale wszytkie te auta jakos były bardziej przewidywalne. Tutaj
    tak naprawdę chyba ani razu nie poczułem, ze jeżdżę czterołapem, a nie fwd :)

    Za te pieniądze wolałbym kupić skodę yeti :)

    --
    PozdrawiAM

  • 6. Data: 2016-03-03 20:16:16
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03.03.2016 o 17:59, a...@g...com pisze:

> [...]
    pamięci wygląd przodu tego auta bałem sie zaliczyć jakiejkolwiek większej dziury w

    I słusznie.
    Bo w teren nadaje się TYLKO wersja Trailhawk, która zderzaki ma inne.
    Ale kosztuje po 120-130 tys - więc jest całkowicie bez sensu.

    Też odpuściłem Renegade właśnie przez zderzak w wersjach cywilnych i
    cenę w wersji jedynie słusznej.

  • 7. Data: 2016-03-04 11:02:42

    Thu, 3 Mar 2016 20:16:16 +0100, w <nba2hv$h5i$4@node1.news.atman.pl>, Cavallino
    <c...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Ale kosztuje po 120-130 tys - więc jest całkowicie bez sensu.
    >
    > Też odpuściłem Renegade właśnie przez zderzak w wersjach cywilnych i

    Tak źle nie wygląda:
    http://www.2015newcarsmodels.com/wp-content/uploads/
    2014/04/2015-Jeep-Renegade-design.jpg