eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody2004 passat GLX - nie odpalaRe: 2004 passat GLX - nie odpala
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 2004 passat GLX - nie odpala
    Date: Wed, 16 Apr 2014 13:20:40 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 28
    Message-ID: <lilp29$o8e$1@node2.news.atman.pl>
    References: <li9b4r$56k$1@dont-email.me> <li9e6t$fev$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@l...net>
    <li9nsp$pdr$1@node1.news.atman.pl> <li9rt9$1ut$1@dont-email.me>
    <liarie$s49$1@node1.news.atman.pl> <lib7d1$b5b$1@dont-email.me>
    <liber5$h9h$1@node1.news.atman.pl> <libfe7$tbj$1@dont-email.me>
    <lie6td$ed4$2@node1.news.atman.pl> <lieh1n$5hc$1@dont-email.me>
    <lig80q$7r6$1@node2.news.atman.pl> <ligiv8$35e$1@dont-email.me>
    <lik14l$35k$1@node2.news.atman.pl> <lik837$bja$3@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1397647241 24846 46.21.210.209 (16 Apr 2014 11:20:41
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Apr 2014 11:20:41 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.4.0
    In-Reply-To: <lik837$bja$3@usenet.news.interia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2530427
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2014-04-15 23:24, Użytkownik Adam napisał:

    >>>>> Ale nie odpowiedziałeś mi na pytanie: spotkałeś się z zimnym
    >>>>> silnikiem benzynowym który w takich okolicznościach miałby
    >>>>> samozapłon czy tylko teoretyzujesz?
    >>>>
    >>>> Z samozapłonem na samostarcie spotkałem się.
    >>>
    >>> Opiszesz okoliczności? Co to było za auto, jak to się działo?
    >>
    >> Geniusze postanowili sprawdzić iskrę bez sprawdzania iskry.
    >> Odkręcili dekiel filtra psiknęli samostartu i uznali że
    >> "pali". Bez samostartu nie "palił". Więc "naprawiali" gaźnik
    >> a jak nie pomogło to jeszcze pompę paliwa.
    >> Winny był brak iskry a konkretnie starego typu mechaniczny
    >> rozdzielacz w aparacie zapłonowym.
    >>
    >
    > Niekoniecznie brak iskry. Mogła być słaba iskra - zbyt słaba na
    > zapalenie mieszanki, zaś wystarczająca dla par eteru.
    >
    Teoretycznie masz rację, mogło tak być. W praktyce to ja
    im ten bałagan potem naprawiałem. W tamtych starych wynalazkach
    to na wstępie ściągało się przewód z jednej świecy podstawiało
    pod blok silnika i kazało zakręcić. I iskry nie zobaczyłem. :-)


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: