    Date: Sat, 12 Apr 2014 13:41:10 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 2004 passat GLX - nie odpala

    W dniu 2014-04-12 13:22, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <I...@j...com> wrote in message

    > Orientujesz się może jak go znaleźć? :-)

    Trzeba poszukać w całym zestawie bezpieczników (pod kierownicą, po lewej
    stronie), z pamięci nie potrafię podać który to jest konkretnie.. Brat
    miał niedawno taki przypadek, Passacicho kręci, ale nie zapala.
    Poradziłem mu zapalenie na samym gazie, poszedł bez problemu. Zaglądam
    do bezpieczników, no i widzę przepalony - wymiana i wszystko gra - pali
    również na benzynie.