  • 11. Data: 2016-05-15 10:06:34
    Temat: Re: 20-letnia ford fiesta
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-14 o 12:58, Trybun pisze:

    > Dwa, a może nawet więcej. Tysiaka to kosztuje wrak sprzedawany na
    > złomowisko, na wagę.

    Pokaż mi takie złomowisko które załatwi wszelkie formalności i zapłaci
    1000zł za budę ważącą <1t

    Lewis

  • 12. Data: 2016-05-15 12:30:52
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-05-15 o 10:06, Lewis pisze:

    > Pokaż mi takie złomowisko które załatwi wszelkie formalności i zapłaci
    > 1000zł za budę ważącą <1t

    Trzy lata temu sprzedałem Vectrę właśnie za taka sumę. Sami po nią
    przyjechali. Firma z Wrześni, adresu nie pamiętam. Jednak na pewno jest
    w necie, bo tam właśnie ja znalazłem.

  • 13. Data: 2016-05-15 23:32:10
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 15 May 2016 12:30:52 +0200, Trybun napisał(a):

    > Trzy lata temu sprzedałem Vectrę właśnie za taka sumę. Sami po nią
    > przyjechali. Firma z Wrześni, adresu nie pamiętam. Jednak na pewno jest
    > w necie, bo tam właśnie ja znalazłem.

    A dostałeś papier o wyrejestrowaniu, czy umowę KS?
    Bo 1000zł to by był chyba reokrd Polski w cenie auta na złom ;)

    Stacje demontażu to zazwyczaj max 500zł, a i to tylko jak auto kompletne.
    1000zł to raczej jak auto nierozbite, albo nawet na chodzie i wtedy to na
    eksport do Afryki idzie, a nie na złom.

  • 14. Data: 2016-05-16 14:44:01
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-05-15 o 23:32, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    > 1000zł to raczej jak auto nierozbite, albo nawet na chodzie i wtedy to na

    Dostałem papier, tablice rejestracyjne przewiercili, także unieważnili
    DR. Nie mieli nic przeciw temu abym wyciągnął i zatrzymał instalacje
    gazową. Butla (prawie nowa) poszła przez OLX za kolejne 250zł.