  • Data: 2011-09-27 22:03:21
    Temat: Re: 2 terabajty za niewiele ponad 200zl
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 27 Sep 2011 22:35:27 +0200, Adam napisał(a):

    > Pod linuksem tego typu pytanie miałoby sens: czy grub-a kłaść na MBR czy
    > na partycji startowej.
    > Może Win7 już umie sektor rozruchowy położyć na partycji?

    Coś mi się wydaje, że Grub położony na partycji też korzysta z MBR.
    Umieszcza tam mały kawałek swojego kodu, niezbędny do załadowania reszty
    z partycji. Czyli zachowuje się dokładnie tak samo, jak ntloader w
    połączeniu z master boot code.
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/