  • Data: 2016-03-20 12:31:52
    Temat: Re: 2 litrowa Astra 160 KM kupić/ nie kupić?
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale okazało się ze do tego obrocił się jeden z wałków rozrzadu a włosi
    > włozyli tam jakis zestaw trzech walków - cena - 3kpln.

    Właśnie takich historii się boje.
    Kupić auto to nie problem.
    Utrzymać to jest problem.
    Zwłaszcza jak trzeba mieć dwa bo jedno w warsztacie ciągle :)

    Moje marzenie to kupić 3 latka dołożyć 5 tysięcy na:
    > dpf, erg, dwumasa, turbo ze zmienną geometrią i co tam trzeba.
    A potem mieć kolejne 7 lat spokoju.
    Czyli psuje się jak dojedzie do garażu.
    A jak się zepsuje to każdy naprawi a części można kupić
    mniej lub bardziej orginalne.

    krótko szukam auta bezpiecznego i taniego W SERWISIE.
    Astra taka jest?