    From: Michal <s...@d...mailexpire.com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: 2 karty graficzne na 4 monitory Jak?
    Date: Wed, 22 May 2013 13:05:48 +0200

    W dniu 2013-05-22 07:45, IFTER Serwis pisze:
    > czy jest mozliwosc uruchomienia 2 kart graficznych Jedna na PCI a druga na
    > PCIE i na kazdej po dwa monitory?

    Robiłem coś takiego dla znajomych na kilkanaście komputerów z GF7300GT
    PCI-E x16 dokładając metodą niskokosztową Quadro 280 z kablami DMS do 2x
    DSUB - coś takiego jak te:

    http://allegro.pl/nvidia-quadro-nvs-280-64mb-pci-dua
    l-dvi-i3262822964.html

    Plus, to obie karty są pasywne i nie hałasują w wyciszonych komputerach,
    choć mają przy pracy w 2D te 55-58 stopni
    (nikt na nich oczywiście nie gra). Największy problem był ze znalezieiem
    steroników - zadziałały AFAIR ver. 280 pod WindowsXP
    32bit (nie wiem czy są pod OSy 64bit NT6.x) Oczywiście wydajność
    zwłaszcza tego Quadro nie powala, ale to miało być tylko do wykresów
    2D 1600x1200 i działało OK. Chyba działa OK nadal, bo od wczesnej
    jesieni ubiegłego roku nie zgłaszali się, że trzeba coś poprawić.
    Na plus: sterowniki i panel nvidii ładnie zarządza obiema kartami bez
    dodatkowego oprogramowania i można sobie je dowolnie przestawiać w
    zależności od tego jak są wpięte na stojakach.

    --
    /MB