  • Data: 2014-09-25 19:33:18
    Temat: Re[2]: Gość wjechał mi w tył i uciekł - kontynuacja
    Od: Sezamka <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Wątek się rozwinął, więc się wytłumaczę.

    > Nie, nie wiadomo. Nie jesteś czasem Kardassjanką? ;-> To by
    > usprawiedliwiało takie podejście do prawa...

    > Winę trzeba udowodnić - póki nie zostanie udowodniona formalnie jest
    > niewinny.

    Oczywiście, że trzeba udowodnić, tylko ja byłam przekonana, że tekst z
    pisma:

    "zawiadamiam pokrzywdzoną, że wniosek o ukaranie w sprawie
    spowodowania kolizji"

    oznacza, że wina jest udowodniona, że sprawa idzie do sądu tylko w
    celu ustalenia wysokości kary. Nie byłoby tego wątku gdyby w piśmie
    było: "... wniosek w sprawie kolizji...", wtedy wiadomo - tzreba
    udowodnić, ustalić kto sprawca, kto poszkodowany itd...

    Podkreślam, ze nie znam się, i naprawdę byłam przekonana, że sprawa
    ustalenia winy to już fakt dokonany, przez policję, że to już jest
    'prawomocne', no. I że tylko Warta przeciąga i sie wykręca papierkami,
    żeby sie wymigać/przedłużyć sprawę (no a mi zależy na czasie).