-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostra
da.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sun, 28 Nov 2010 14:12:58 +0100
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Thunderbird/3.1.6
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 2.5 TDI Długie nagrzewanie świec żarowych - akumulator czy świece?
References: <ictev4$lfs$1@news.net.icm.edu.pl>
In-Reply-To: <ictev4$lfs$1@news.net.icm.edu.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 25
Message-ID: <4cf2555c$0$21001$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.133.9
X-Trace: 1290949980 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 21001 83.25.133.9:44425
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2329264
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-11-28 12:38, Miki pisze:
> Wydaje się że akumulator jeszcze padnięty nie jest, aczkolwiek już przy -10
> stopniach zdolność rozruchowa będzie zapewne w granicach 40%....
Czymkolwiek nie jest ten parametr wyrażony w %, najprościej sprawdzić
akumulator mierząc jego napięcie voltomierzem w chwili kiedy zasila
świece żarowe.
W tym momencie napięcie nie powinno spaść poniżej 11V, jednak akumulator
który ma prąd rozruchowy 680A, powinien mieć trochę wyższe napięcie przy
tych 80A które biorą świece.
> Czy to może być także kwestia zużycia świec żarowych?
Może być - jeżeli wyeliminujesz kwestię akumulatora, to trzeba sprawdzić
czy wszystkie świece grzeją.
Ewentualnie jest jeszcze kwestia tego elementu który odpowiada za
wyłączenie świec - być może wyłącza je za szybko.
Ale skoro 10 lat jeździsz na jednych świecach i akumulatorze, to pewnie
po trochy jedno i drugie. I tak długo Ci to wytrzymało.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.11.10 23:27 Norbert
- 29.11.10 12:28 ąćęłńóśźż
- 29.11.10 14:07 Hektor
- 23.01.11 00:29 Adam 'Adak' Kępiński
- 23.01.11 10:27 Czarek Daniluk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-10-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-10-03 Leszczyna nie zna prawa?
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=