-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Jurand" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielkie?
Date: Mon, 3 May 2010 13:18:27 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 24
Message-ID: <hrmbco$dsn$1@news.onet.pl>
References: <hr9quq$g0k$1@news.onet.pl> <hra2cp$5pl$1@news.onet.pl>
<hrc0es$emo$1@inews.gazeta.pl>
<c...@q...googlegroups.com>
<hre91h$9a2$1@inews.gazeta.pl> <hre95g$9pi$1@inews.gazeta.pl>
<hrjrdv$re4$1@news.onet.pl> <hrm3tj$l58$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1272885464 14231 91.150.222.21 (3 May 2010 11:17:44 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 3 May 2010 11:17:44 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2277056
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
news:hrm3tj$l58$1@inews.gazeta.pl...
>>> BAU / BCZ (od końca 2003r.) w zasadzie możesz szukać.
>>
>> Czyli wersja 180KM z 2004 roku nie powinna rozpadac sie co dwa miesiace?
>
>> I jeszcze jedno pytanie - jak z chipowaniem slabszych na te 170-180KM?
>
> Ja powiem to tak - jeśli nie masz kogoś w okolicy, kto nie zjadł zębów na
> tych silnikach i kto Ci zrobi dokładny przegląd stanu silnika - to
> absolutnie pod żadnym pozorem NIE KUPUJ samochodu z tą jednostką napędową.
> Czyli albo slabawe 1.9, albo dolozyc troche do rocznika i wziasc z 3.0..
Albo dokładnie przeglądnąć auto przed zakupem. DOKŁADNIE. Z dynamicznym
pomiarem parametrów pracy silnika włącznie. A to "słabawe" 1.9 w praktyce
jest niewiele gorsze od wersji 2.5 TDI 150 KM, po chipie zjada ją na
śniadanie, zrównując się z wersją 2.5 TDI 163 KM. I zadowala się spalaniem
na poziomie 70% zużycia jednostki 2.5 TDI.
Jurand.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
Najnowsze wątki
- 2024-07-17 Lublin => Full Stack Java Developer <=
- 2024-07-17 Lublin => Java Full Stack Developer (+Angular) <=
- 2024-07-17 Turek => IT Project Manager (experience with C#) <=
- 2024-07-17 Warszawa => Mobile React Native Developer <=
- 2024-07-05 eSIM na czym polega
- 2024-07-15 Roaming poza unią
- 2024-07-16 Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- 2024-07-16 Dzień bez ICE
- 2024-07-15 Spalinówki płoną doszczętnie
- 2024-07-15 Pojemność akumulatora
- 2024-07-15 Elektryk8i dalej płoną.
- 2024-07-15 Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- 2024-07-14 [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- 2024-07-14 Znieczulica w narodzie
- 2024-07-13 Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual