eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielkie?Re: 2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielkie?
  • Date: Sun, 02 May 2010 21:40:30 +0200
    From: Mroziu <m...@h...pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielkie?
    References: <hr9quq$g0k$1@news.onet.pl> <4bda057e$0$2600$65785112@news.neostrada.pl>
    <hribsi$57j$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <hribsi$57j$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 89.74.56.29
    Message-ID: <4bddd529$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1272829225 89.74.56.29 (2 May 2010 21:40:25 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 14
    X-Authenticated-User: mroziu.hot
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2276941
    [ ukryj nagłówki ]

    Wojciech Smagowicz [ZIWK] wrote:

    > Zużywa się zębatka koła łańcuchowego umieszczona na wale korbowym.
    > Początkowo ta zębatka nie występowała oddzielnie lecz wyłącznie jako
    > całość - z wałem korbowym, więc wymianie podlegał cały drogi zespół.
    > OIDP później wprowadzono jako część zamienną inną konstrukcję wału, w
    > której już można wymienić zębatkę

    Co nie zmienia faktu,że jak ktoś ma pierwsze rozwiązanie to cały wał do
    wymiany ;)

    --
    Pozdrawiam
    Mroziu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: