eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielkie? › Re: 2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielkie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Olek <a...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielkie?
    Date: Sat, 01 May 2010 14:50:02 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 11
    Message-ID: <hrh81t$bgr$1@news.onet.pl>
    References: <hr9quq$g0k$1@news.onet.pl> <hra5ve$hlo$1@news.onet.pl>
    <hrgo7b$tf$1@news.onet.pl> <hrh0lv$m4a$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: public80078.xdsl.centertel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1272718205 11803 79.162.184.206 (1 May 2010 12:50:05 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 1 May 2010 12:50:05 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.1.9)
    Gecko/20100317 Thunderbird/3.0.4
    In-Reply-To: <hrh0lv$m4a$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2276653
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-04-30 23:07, Jurand wrote:

    > Silnik montowany od lat, sprawdzony, ekonomiczny, brak praktycznie
    > jakichkolwiek upierdliwych lub drogich w naprawie usterek. Bardzo
    > żywotna turbina, bardzo dobra dynamika samochodów z tą jednostką,
    > podatność na chiptuning.
    >
    > Jurand.

    spoko tylko dlaczego "tylko"
    jest więcej fajnych silników np. 2.6 i 2.8 z vałek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: