-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
From: Maciej Browarczyk <m...@N...org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielkie?
Date: Thu, 29 Apr 2010 13:37:41 +0200
Organization: ATMAN
Lines: 20
Message-ID: <hrbqgf$4u3$1@node1.news.atman.pl>
References: <hr9quq$g0k$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: chello089074243036.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 7bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1272540495 5059 89.74.243.36 (29 Apr 2010 11:28:15 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Apr 2010 11:28:15 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Macintosh/20100228)
In-Reply-To: <hr9quq$g0k$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2276251
[ ukryj nagłówki ]Irokez pisze:
[cut]
5 letni to jest duza szansa trafic parcha z tym silnikiem. Jesli
niekoniecznie musi byc diesel wez benzyne 1.8T tak jak pisal Jurand.
Jesli jednak wolisz diesla to 1.9TDI 115KM, potwor to nie bedzie ale
chiptuning troche da mu koksu (tak na 140-150KM) i bedziesz sie cieszyl
niskim spalaniem i silnikiem, ktorego osiagi w trasie beda sprawialy Ci
przyjemnosc ;) (w miescie tez ale tdi sie jezdzi najfajniej w trasie).
Moge dodac od siebie, ze mam B6 Avant 1.9TDI, "cipnalem" sobie na 170KM
i jak na dole jest to samo (spalanie, dynamika, mozna sie oszczednie
turlac jak trzeba) tak od 2.5k rpm auto jest nie do poznania. Zawsze
ciagnalem do 3k rpm, bo wyzej to tylko wycie, teraz tak sie wkreca na 4k
rpm i rzeczywiscie "to to idzie" :) nie pisze juz nic o trasie, bo sie
polepszylo znacznie.
--
Pozdrawiam,
Maciek
Następne wpisy z tego wątku
- 29.04.10 15:08 Bartek
- 29.04.10 15:09 kamil
- 29.04.10 18:18 Irokez
- 29.04.10 18:48 Jurand
- 29.04.10 18:49 Jurand
- 29.04.10 19:56 Karthoon
- 30.04.10 00:17 Tomasz Pyra
- 30.04.10 09:06 Adam Franik
- 30.04.10 11:48 kamil
- 30.04.10 11:50 kamil
- 30.04.10 21:56 Irokez
- 01.05.10 03:09 Jurand
- 01.05.10 10:05 Irokez
- 01.05.10 10:19 Olek
- 30.04.10 23:07 Jurand
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-13 Kraków => QA Inżynier <=
- 2024-11-13 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=