  • Data: 2010-05-01 10:05:42
    Temat: Re: 2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielkie?
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hrfupk$d3p$1@news.onet.pl...

    > Dokładniej - takiego napędu pompy olejowej (łańcuch) nie spotyka się już w
    > silnikach począwszy od roku modelowego 2006.

    Niestety nie jesteśmy w stanie stwierdzić na szybko nawet jak sprzedawca na
    stronie wpisze VIN co jest za silnik pod maską, czy BLB który wynika z tego
    że jest kupą złomu czy poprawione konstrukcje. Mam okazję wcziąść piekny A6
    z 2.0TDI rok modelowy 2006 ale jadąc nim nawet nie myślałem żeby sprawdzić
    co tam siedzi. Może na dniach sprawdzę.
    Gdzie jest wpisany typ silnika??

    Są wprawdzie programy które wylistują dokładnie co siedzi ale nie jest to
    tak dostepne jak netowe proste dekodery VIN.
    W praktyce więc lepiej dołożyć do rocznika 2007 ewentualnie jak auto
    niedaleko od domu stoi podjechać. Na drugi koniec polski nie opłaca się bo
    90% sprzedawców ściemnia. Ewentualnie brać słabszy 1.9TDI lub mocniejszy
    3.0V6 TDI :)

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez