eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielkie? › Re: 2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielkie?
  • Data: 2010-04-29 13:37:41
    Temat: Re: 2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielkie?
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Irokez pisze:

    [cut]

    5 letni to jest duza szansa trafic parcha z tym silnikiem. Jesli
    niekoniecznie musi byc diesel wez benzyne 1.8T tak jak pisal Jurand.
    Jesli jednak wolisz diesla to 1.9TDI 115KM, potwor to nie bedzie ale
    chiptuning troche da mu koksu (tak na 140-150KM) i bedziesz sie cieszyl
    niskim spalaniem i silnikiem, ktorego osiagi w trasie beda sprawialy Ci
    przyjemnosc ;) (w miescie tez ale tdi sie jezdzi najfajniej w trasie).
    Moge dodac od siebie, ze mam B6 Avant 1.9TDI, "cipnalem" sobie na 170KM
    i jak na dole jest to samo (spalanie, dynamika, mozna sie oszczednie
    turlac jak trzeba) tak od 2.5k rpm auto jest nie do poznania. Zawsze
    ciagnalem do 3k rpm, bo wyzej to tylko wycie, teraz tak sie wkreca na 4k
    rpm i rzeczywiscie "to to idzie" :) nie pisze juz nic o trasie, bo sie
    polepszylo znacznie.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: