eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielkie?Re: 2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielkie?
  • Data: 2010-04-28 22:33:16
    Temat: Re: 2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielkie?
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:hr9quq$g0k$1@news.onet.pl...
    > Witam.
    >
    > Mam ochotę na zakup Audi A4 około 5 letniego (B7). W większości to kombi
    > TDI "w dizlu" ;)
    > Benzyn i jeszcze sedan jak palców u drwala po wypadku z piła tarczową.
    > O ile w tak malutkim autku kombi nie przeszkadza to pytanie o ten
    > nieszczesny silnik
    > Większość to te nieszczęsne pękające 2.0TDI z mielącymi się zębatkami
    > pompy oleju za w sumie kompletnie ponad 20 tyś za naprawę.
    >

    Kup sobie 1.9 TDI. Za kilka stówek zrobisz sobie w nim 130 KM. Auto jeździ
    wtedy odrobinę tylko gorzej, niż 2.0 TDI, ale jest już całkiem przyjemnym
    wózkiem - szczególnie dynamika na 3 i 4 biegu zaskakuje in plus. Nie
    będziesz musiał trząść się o pompę oleju i inne pierdoły.

    > Sęk w tym, że większość opisów takich zgonów to u VW czytam po
    > internecie..
    > Czy jest nadzieja że do Audi szedł lepszy sort? czy jednak jak już brać z
    > tym nieszczesnym TDI to tylko i wyłacznie 1.9 o ile nie trafię benzyny?
    > Wolałbym benzynę. Kilometrów duzo nie robię ale no takie silniki prawie
    > nie istnieją można powiedzieć.

    Benzyna to tylko 1.8T.

    Jurand.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: