eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielkie?Re: 2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielkie?
  • Data: 2010-04-28 21:30:33
    Temat: Re: 2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielkie?
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-04-28 19:23, Irokez pisze:
    > Witam.
    >
    > Mam ochotę na zakup Audi A4 około 5 letniego (B7). W większości to kombi
    > TDI "w dizlu" ;)
    > Benzyn i jeszcze sedan jak palców u drwala po wypadku z piła tarczową.
    > O ile w tak malutkim autku kombi nie przeszkadza to pytanie o ten
    > nieszczesny silnik
    > Większość to te nieszczęsne pękające 2.0TDI z mielącymi się zębatkami
    > pompy oleju za w sumie kompletnie ponad 20 tyś za naprawę.
    >
    > Sęk w tym, że większość opisów takich zgonów to u VW czytam po internecie..
    > Czy jest nadzieja że do Audi szedł lepszy sort? czy jednak jak już brać
    > z tym nieszczesnym TDI to tylko i wyłacznie 1.9 o ile nie trafię benzyny?
    > Wolałbym benzynę. Kilometrów duzo nie robię ale no takie silniki prawie
    > nie istnieją można powiedzieć.

    No niestety nie..i tylko można poczytać w necie.

    Kolega z firmy kupił Jeep Compass - mający właśnie 2.0 TDI, no i długo
    nie pojeździł - właśnie zmieliło zębatki, silnik do wymiany, kosztowało
    go to około 7 czy 8kzł.

    Koledzy którzy robią VAG ostatnio stwierdzili że 2,0 to straszny parch i
    że pomału robi się z tego takie drugie 2,5 V6 TDI :)

    Pozdrawiam !!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: