  • Data: 2017-02-01 12:00:13
    Temat: Re: 2.02.2017
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości
    >Jutro sądny dzień. Jak myślicie, będzie duży jazgot "zablokowanych"?
    >:)

    Chyba nie, wszak trabia o tym od dluzszego czasu, Virgin to mi
    codziennie SMS przysyla.
    Ale nju juz byl oszczedny.

    Duza czesc byla chyba zarejestrowana przez wczesniejsze przenosiny.

    >Prorokuję, że już od jutra największa sieć komórkowa w Polsce będzie
    >korzystać z roamingu krajowego najmniejszej sieci komórkowej w
    >Polsce.

    W jakim sensie ?

    Ktos za to zwracal uwage na multum systemow, ktore sie lacznoscia GSM
    posluguja.
    Telemetria, terminale do kart, itp. Windy, samochody, etc.
    I czesc z tego moze od jutra przestac dzialac.
    Tzn winda pewnie bedzie jezdzic, ale czy w razie awarii da sie pomoc
    wezwac ?

    Za to bardzo mnie ciekawia wyniki liczbowe - wiele nieuzywanych
    numerow przyjdzie operatorom wylaczyc, czy ludzie sie zmobilizowali, i
    je zarejestrowali.
    Ale to sie dopiero za pare miesiecy dowiemy.

    J.