-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Agent" <w...@o...ue>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 2.0 d4d w corolce verso opinie
Date: Fri, 19 Nov 2010 07:10:56 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 33
Message-ID: <ic54di$tmc$1@news.onet.pl>
References: <ic3rq1$8if$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: mail.cekol.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1290147058 30412 213.17.193.243 (19 Nov 2010 06:10:58 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 19 Nov 2010 06:10:58 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2326763
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
news:ic3rq1$8if$1@news.onet.pl...
> Witam,
>
> w poszukiwaniu "czegoś większego i bardziej rodzinnego' od obecnego
> przemieszczacza trafiłem dziś na
> Corolle Verso 2.0 D4D 116KM.
> Macie jakieś doświadczenia z tą "turecką" Tojotą?
> Zapewne czeny czeście drogie bo za rozrząd chcą 2tyś (jakbym brał to
> wymienią mi go w cenie - auto sprzedaje salon Toyoty).
> Jaką trwałość mają te silniki?
> Jak z korozją nadwozia???? - w miejscu gdzie był zaczep na antene CB jest
> wystarty lakier z rudą na wierzchu...
> http://photos01.otomoto.pl/photos/original/C16/01/31
/C16013172_3.jpg pod
> tym wlasnie zaczepem
>
> co do samego autka:
> 100k km przebiegu
> 2005rocznik
> malowanne tylny błotnik+tylne drzwi+przednie cieniowane
> wymienione po stłuczce zderzak + błotnik z przodu+maska cieniowana
> auto raczej pewne co do przebiegu i historii (robione wszystko u nich-aso
> tojotki)
> w środku zadbane, z zewnątrz tylko ta rdza na klapie
> cena 43tys z rozrządem lub 41 bez (jak sie nie zdecyduje robic i nich
> zejda z ceny)
>
Co do rozrządu to kompletne oryginały (razem z pompą i tłumikiem) chodzą za
700-1000 zł. Z plusów to czytałem że w Verso z tym silnikiem nie ma koła
dwumasowego, z minusów to ta cena wydaje mi się zawyżona zwłaszcza za tyle
napraw lakierniczych i blacharskich.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
- Na co komu okna
- Mój elektryk
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
Najnowsze wątki
- 2025-03-15 kraje nieprzyjazne samochodom
- 2025-03-15 parking Auchan
- 2025-03-15 Art. 19.1 ustawy o ochronie praw autorskich
- 2025-03-15 przegląd za mną
- 2025-03-15 Na co komu okna
- 2025-03-15 Mój elektryk
- 2025-03-15 Fejk muzyczny czy nie fejk
- 2025-03-15 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-15 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-15 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+ experience) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+) <=
- 2025-03-15 KOMU w RP3 pasuje "Rumuńska łatwość gmerania w wyborach" i dlaczego nie PO-Trzaskanym?
- 2025-03-15 China-Kraków => Key Account Manager IT <=