-
Date: Thu, 18 Oct 2012 21:49:19 +0200
From: R2r <b...@a...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:16.0) Gecko/20121010
Thunderbird/16.0.1
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 2.0 HDI szarpie w zakresie 1500-1800 obrotów
References: <507f2b14$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
<50805587$1@news.home.net.pl>
<50805a0c$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <50805a0c$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 91.228.136.80
Message-ID: <50805d3b$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1350589755 91.228.136.80 (18 Oct 2012 21:49:15 +0200)
Organization: home.pl news server
Lines: 19
X-Authenticated-User: ...@a...pl
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!217.153.128.51.MISMATCH!n
f1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2469086
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-10-18 21:35, ToMasz pisze:
> właśnie to chciałem napisać. Nie jestem w stanie przebrnąć przez
> wszystkie wątki, więc wyjaśnię moje zdanie tak: Ja staram się jeździć
> HDI 2.0 tak w miarę sensownie, ekonomicznie, spokojnie. moja żona
> zadowolona ze stosunkowo wysokiego momentu obrotowego, jedynki używa
> przez pierwsze 3 metry jazdy, potem dwójka, 5m i trójka. Ja drę ryja
> żeby nie jeździła poniżej 1500 obrotów. Matka ma partnera 1.1, więc - z
> przyzwyczajenia - bez 3500 RPM nie ruszy /nie zmieni biegu. To auto, ten
> silnik, przez ostatnie 4 lata nie zadławił się, nie szarpnął na żadnych
> obrotach, pod dowolnym obciążeniem.
> Ci którzy twierdzą że "te typy tak mają" zapewne znają się na czymś
> innym niż samochody....
>
Ale że jak mają? Bo nie zrozumiałem Twojej wypowiedzi. Podałeś dwa
przykłady odmiennego sposobu jazdy. To który jest ten niewłaściwy? :-)
--
Pozdrawiam. Artur.
____________________________________________________
__
Następne wpisy z tego wątku
- 18.10.12 21:56 Krzysztof Matyasik
- 18.10.12 22:00 Artur Maśląg
- 18.10.12 22:04 Marek
- 18.10.12 22:21 Artur Maśląg
- 18.10.12 22:41 Marek
- 19.10.12 07:18 Kamil 'Model
- 19.10.12 08:08 Artur Maśląg
- 19.10.12 08:31 Marek
- 19.10.12 08:47 Artur Maśląg
- 19.10.12 08:50 Marek
- 19.10.12 09:02 komar
- 19.10.12 09:38 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 19.10.12 10:57 tÎż
- 19.10.12 17:45 Cavallino
- 19.10.12 18:51 Tomasz Gorbaczuk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
Najnowsze wątki
- 2024-07-05 eSIM na czym polega
- 2024-07-15 Roaming poza unią
- 2024-07-16 Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- 2024-07-16 Dzień bez ICE
- 2024-07-15 Spalinówki płoną doszczętnie
- 2024-07-15 Pojemność akumulatora
- 2024-07-15 Elektryk8i dalej płoną.
- 2024-07-15 Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- 2024-07-14 [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- 2024-07-14 Znieczulica w narodzie
- 2024-07-13 Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- 2024-07-13 Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- 2024-07-15 stara idea nowe hardware
- 2024-07-14 Dzwonek gong z transformatorem
- 2024-07-14 espnow przerywa na jeziorze?