-
Date: Thu, 18 Oct 2012 21:49:19 +0200
From: R2r <b...@a...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:16.0) Gecko/20121010
Thunderbird/16.0.1
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 2.0 HDI szarpie w zakresie 1500-1800 obrotów
References: <507f2b14$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
<50805587$1@news.home.net.pl>
<50805a0c$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <50805a0c$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 91.228.136.80
Message-ID: <50805d3b$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1350589755 91.228.136.80 (18 Oct 2012 21:49:15 +0200)
Organization: home.pl news server
Lines: 19
X-Authenticated-User: ...@a...pl
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!217.153.128.51.MISMATCH!n
f1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2469086
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-10-18 21:35, ToMasz pisze:
> właśnie to chciałem napisać. Nie jestem w stanie przebrnąć przez
> wszystkie wątki, więc wyjaśnię moje zdanie tak: Ja staram się jeździć
> HDI 2.0 tak w miarę sensownie, ekonomicznie, spokojnie. moja żona
> zadowolona ze stosunkowo wysokiego momentu obrotowego, jedynki używa
> przez pierwsze 3 metry jazdy, potem dwójka, 5m i trójka. Ja drę ryja
> żeby nie jeździła poniżej 1500 obrotów. Matka ma partnera 1.1, więc - z
> przyzwyczajenia - bez 3500 RPM nie ruszy /nie zmieni biegu. To auto, ten
> silnik, przez ostatnie 4 lata nie zadławił się, nie szarpnął na żadnych
> obrotach, pod dowolnym obciążeniem.
> Ci którzy twierdzą że "te typy tak mają" zapewne znają się na czymś
> innym niż samochody....
>
Ale że jak mają? Bo nie zrozumiałem Twojej wypowiedzi. Podałeś dwa
przykłady odmiennego sposobu jazdy. To który jest ten niewłaściwy? :-)
--
Pozdrawiam. Artur.
____________________________________________________
__
Następne wpisy z tego wątku
- 18.10.12 21:56 Krzysztof Matyasik
- 18.10.12 22:00 Artur Maśląg
- 18.10.12 22:04 Marek
- 18.10.12 22:21 Artur Maśląg
- 18.10.12 22:41 Marek
- 19.10.12 07:18 Kamil 'Model
- 19.10.12 08:08 Artur Maśląg
- 19.10.12 08:31 Marek
- 19.10.12 08:47 Artur Maśląg
- 19.10.12 08:50 Marek
- 19.10.12 09:02 komar
- 19.10.12 09:38 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 19.10.12 10:57 tÎż
- 19.10.12 17:45 Cavallino
- 19.10.12 18:51 Tomasz Gorbaczuk
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe