-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 2.0 HDI szarpie w zakresie 1500-1800 obrotów
Date: Thu, 18 Oct 2012 00:37:24 +0200
Organization: private
Lines: 18
Sender: r...@n...agh.edu.pl
Message-ID: <1...@p...pl.invalid>
References: <507f2b14$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<507f2f1c$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 87-205-121-39.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.agh.edu.pl 1350513444 15629 87.205.121.39 (17 Oct 2012 22:37:24 GMT)
X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 17 Oct 2012 22:37:24 +0000 (UTC)
X-Priority: 3 (Normal)
In-Reply-To: <507f2f1c$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
X-Comment-To: Marek
X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2468986
[ ukryj nagłówki ]Hello Marek,
Thursday, October 18, 2012, 12:20:04 AM, you wrote:
>> Zwalczenie problemu polega na uzywania niższych biegów do
>> przyśpieszania z małych prędkości.
> To nie jest kwestia zbyt niskich obrotów. W zakresie 1000-1500 jest OK,
> felerny zakres to 1500-1800 obrotów. Zresztą jest to opisane w linku.
W linku jest opisane przyspieszanie od 50 na IV i od 70 na V - to nie
są własciwe biegi do przyśpieszania przy takich prędkościach.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 18.10.12 07:21 Marek Dyjor
- 18.10.12 09:58 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 18.10.12 10:23 Marek
- 18.10.12 10:44 R2r
- 18.10.12 10:50 RoMan Mandziejewicz
- 18.10.12 11:04 Myjk
- 18.10.12 11:10 Marek
- 18.10.12 11:24 Marek
- 18.10.12 11:25 Kamil 'Model
- 18.10.12 11:25 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 18.10.12 11:32 R2r
- 18.10.12 11:33 twistedme
- 18.10.12 11:35 R2r
- 18.10.12 11:41 Myjk
- 18.10.12 12:15 Marek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-16 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-16 Żerniki => Starszy specjalista ds. księgowości/ Samodzielny księgo
- 2024-11-16 Pruszków => Team Leader (PHP+React) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Senior Cloud Consultant (AWS) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Sitecore Developer <=
- 2024-11-16 Akta sprawy Kajetan Poznański
- 2024-11-16 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-15 Google Play
- 2024-11-15 Szybcy i wściekli
- 2024-11-16 Opis produktu z Aliexpress
- 2024-11-15 No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- 2024-11-14 Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800