  • Data: 2013-03-17 19:21:42
    Temat: Re: 1wire - nie po skretce?!
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 17 marca 2013 16:49:52 UTC+1 użytkownik Mario napisał:
    > Przykłady były już podane - mała płytka z prockiem i interfejsem RS485.

    ja, jak juz napisałem, nie znam sie, amatorsko sobie zestawiłem taki systemik -moze
    ja pytam o jakies tajemne rzeczy :-)
    Googlam ze RS485 to standard transmisji zatem ta mala płytka z prockiem ma robic za
    host czy być przy każdym czujniku temperatury (jakim?)?

    > Ale przede wszystkim trzeba by wiedzieć jakie wymagania ma
    > odbiorca/klient (zwłaszcza na bezawaryjność i łatwość serwisowania),
    > jaka dokładność, odległości itp.

    porównywalne z przykładem 1wire który podałem. Odległosci nieduże -takie w stylu
    jednorodzinny "budynek inteligentny", niekoniecznie fabryka. Powiedzmy ze
    bezawaryjnosci nie potrafie okreslic - na razie dziala i sie nie krzaczy :-) Co do
    łatwosci serwisowania - wszystkie zastosowane układy układy sa typowe/sklepowe wiec
    zamieniam sztuka w sztuke, co najwyzej jesli juz sam czujnik padnie to w programie
    musze adres czujnika podac. Czyli w sumie banał.

    b.