  • Data: 2013-03-17 22:37:20
    Temat: Re: 1wire - nie po skretce?!
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-17 20:30, Budyń pisze:

    > wcale tak nie napisalem, pytalem o cene innych możliwosci, nikt nie mówił ze ma
    tyle samo kosztować.

    Mówiłeś o alternatywnych więc sądziłem ze masz na myśli alternatywę w
    postaci scalonego termometru dostosowanego do dalszej transmisji ale w
    tej klasie cenowej. Chyba w ogóle nie ma scalonych termometrów z
    transmisją na dalsze odległości .

    > No to jest oczywiste ze ma byc zgodne z wytycznymi fabryki.
    > Z innych postów rozumiem ze sam czujnik 1wire byłby ok a problemy lezą po stronie
    transmisji i nalezy zrobic inną. To do mnie przemawia :-)

    Najlepszy sposób to wspominane przez kilku grupowiczów przedłużenie
    transmisji poprzez zastosowanie konwertera na interfejs 485 z
    zastosowaniem procka.

    --
    pozdrawiam
    MD