  • 1. Data: 2010-12-17 06:35:26
    Temat: 19gr/min prepaid
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Co jest do diaska. mBank ma te 19gr, teraz widzę że GaduAir też, a
    Fresh? A inni?? Przecież to nie jakiś tam grosz czy dwa, to ok 1/3
    stawki mniej! To cała reszta tak rżnie?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2010-12-17 06:54:10
    Temat: Re: 19gr/min prepaid
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 17-12-2010 07:35, Piotr M rzecze:

    > Co jest do diaska. mBank ma te 19gr, teraz widzę że GaduAir też, a
    > Fresh? A inni?? Przecież to nie jakiś tam grosz czy dwa, to ok 1/3
    > stawki mniej! To cała reszta tak rżnie?

    We Freshu promują prepaid do kwadratu, czyli "konto bonusowe".
    Obecnie 3:1, czyli np. za 10 zł 30 zł do wszystkich.
    Co daje ok 10 groszy za minutę, no ale trochę kombinacji
    jest z przedłużaniem i pamiętaniem.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 3. Data: 2010-12-17 08:16:00
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > Co jest do diaska. mBank ma te 19gr, teraz widzę że GaduAir też, a Fresh?
    > A inni?? Przecież to nie jakiś tam grosz czy dwa, to ok 1/3 stawki mniej!
    > To cała reszta tak rżnie?

    Promocja czasowa. Wybór należy do wybierającego.

  • 4. Data: 2010-12-17 09:49:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > a Fresh? A inni?? Przecież to nie jakiś tam grosz czy dwa, to ok
    > 1/3 stawki mniej! To cała reszta tak rżnie?

    Reszta daje rozne pakiety.
    Ewentualnie powyzszych stac zeby na razie doplacac do interesu.

    J.

  • 5. Data: 2010-12-17 09:59:49
    Od: "josefff" <j...@s...pl>

> [...]
    > A inni?? Przecież to nie jakiś tam grosz czy dwa, to ok 1/3 stawki mniej!

    Cos slabo patrzyles...
    Play Fresh - 10gr/min do wszystkich.
    "pakiet" 30zl za 10zl na 30 dni i wychodzi mniej niz 10gr za minute

    josefff

  • 6. Data: 2010-12-17 10:27:24
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...one.pl>

    W dniu 2010-12-17 09:16, grin pisze:

    > Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > Promocja czasowa. Wybór należy do wybierającego.

    W przypadku mBanku to ta "czasowa" trwa jakieś 1.5 roku :-)

  • 7. Data: 2010-12-17 14:59:30
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "josefff" <j...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > Cos slabo patrzyles...
    > Play Fresh - 10gr/min do wszystkich.
    > "pakiet" 30zl za 10zl na 30 dni i wychodzi mniej niz 10gr za minute

    A jeszcze teraz na fejs zbuku można dołożyć 30% do doładowania ...

  • 8. Data: 2010-12-17 18:19:35
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-12-17 15:59, tl pisze:

    > A jeszcze teraz na fejs zbuku można dołożyć 30% do doładowania ...

    Rewelka. Po pierwsze doładowanie +30% jest raz, po drugie te 30 zł jest
    na 30 dni, i też raz.
    I znowu będą płacić i płakać, że robią sobie skarbonki... 30 dniowe :-P

  • 9. Data: 2010-12-17 18:31:43
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 17 gru 2010 11:27, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > W przypadku mBanku to ta "czasowa" trwa jakieś 1.5 roku :-)

    No dokładnie. Nie ma co patrzeć na to, bo oferta operatorów to już chyba
    z 70 czy 80% same pakiety i promocje :) ale faktem jest, że wprowadzić w
    standardową ofertę niższą stawkę to jest wyczyn, na pewno wpływający na
    cały rynek GSM.

  • 10. Data: 2010-12-17 18:34:56
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 17 gru 2010 19:19, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Rewelka. Po pierwsze doładowanie +30% jest raz, po drugie te 30 zł jest
    > na 30 dni, i też raz.
    > I znowu będą płacić i płakać, że robią sobie skarbonki... 30 dniowe :-P

    Poza tym nie wygadasz, tracisz.. A tak to ile gadasz tyle płacisz,
    19gr/min i już. Ech, coś czuje czeka nas jakaś obniżka u wszytskich
    opów. Tylko dziwię się że mBank już od dawna leci tak nisko a reszta nie
    ma zamiaru. Widocznie nawet Play uznał, że jest na tyle silny na rynku,
    że "stać go" na wysokie stawki (wiem wiem, są pakiety).