  • Data: 2010-12-17 20:11:49
    Temat: Re: 19gr/min prepaid
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr M pisze:

    > Poza tym nie wygadasz, tracisz.. A tak to ile gadasz tyle płacisz,
    > 19gr/min i już. Ech, coś czuje czeka nas jakaś obniżka u wszytskich
    > opów. Tylko dziwię się że mBank już od dawna leci tak nisko a reszta nie
    > ma zamiaru. Widocznie nawet Play uznał, że jest na tyle silny na rynku,
    > że "stać go" na wysokie stawki (wiem wiem, są pakiety).

    ja znam conajmniej kilka osób, które mimo ze bogate nie są, są tak
    wygodne ze "bulą" jak za zboże. Lenistwo, świety spokój, powoduja
    niechęć do analiz cenników. Pakiety odpadają całkowicie. Sam sie łapie
    na tym ze mnie pakiety przepadają. Sporadycznie - ale zawsze coś trace.
    Tak wiec jest to korzystne dla operatora. im bardziej "pakietujemy" tym
    bardziej sponsorują nas Ci bez pakietów. jakby wszyscy korzystali -
    znieśli by je. jakby nikt nie korzystał - obniżyli by bazowe stawki.

    ToMasz

    PS najlepszy pakiet to był 1000min w sieci orange i na stacjonarki za 6zł