  • Data: 2010-12-18 13:36:08
    Temat: Re: 19gr/min prepaid
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:iegard$jki$1@mx1.internetia.pl...
> [...]

    Po raz pierwszy widzę, że M.B. pisze bzdury :

    "7. W okresie obowiązywania niniejszej Oferty Promocyjnej uczestnicy, po
    każdym jednorazowym Doładowaniu konta za pomocą dedykowanej aplikacji
    umieszczonej na http://www.facebook.com/Play , otrzymają dodatkowy pakiet
    złotówek w wysokości 30% wartości Doładowania (zwany dalej Bonusem")."
    "11. Bonus ważny jest 30 dni kalendarzowych od dnia jego przyznania. W
    przypadku wielokrotnego skorzystania z niniejszej oferty Promocyjnej
    obowiązuje termin ważności ostatniego przydzielonego Bonusu.

    > Poza tym nie wygadasz, tracisz.. A tak to ile gadasz tyle płacisz,
    > 19gr/min i już. Ech, coś czuje czeka nas jakaś obniżka u wszytskich opów.
    > Tylko dziwię się że mBank już od dawna leci tak nisko a reszta nie ma
    > zamiaru. Widocznie nawet Play uznał, że jest na tyle silny na rynku, że
    > "stać go" na wysokie stawki (wiem wiem, są pakiety).

    Wreszcie jest takie miejsce gdzie premiowane są umiejętność planowania,
    korzystanie z udostępnionych narzędzi i informacja.
    Dla matołków są propozycje mniej obciążające ich zwoje mózgowe. 19 gr ? To 4
    razy więcej niż w moich podstawowych połączeniach w playu.