  • 11. Data: 2015-02-11 23:32:08
    Temat: Re: 195 km/h przez centrum miasta
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/mbgagt$bo5$1@node1.ne
    ws.atman.pl
    *Axel* napisał(-a):

    > Przebijam:
    >
    > https://picasaweb.google.com/lh/photo/XAHnkoQrVMO3R9
    zEoR90ytMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

    http://hostmat.eu/images/09153362992787010926.png :P

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 12. Data: 2015-02-12 00:57:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-02-11 o 20:15, J.F. pisze:

    > Hm, a wyprzedzanie na przejsciu tam bylo ?

    Tak, powiedział bym nawet że nad przejściem bo tak szybko lecieli.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2015-02-12 09:54:34
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Alf/red/" <f...@u...waw.pl> napisał w wiadomości

    > to obejrzyj, do jasnej anielki

    Człowiek nie postawi emotikona i nikt nie łapie ironii.

    :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 14. Data: 2015-02-12 17:18:16
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "Big Jack" wrote in message news:mbgl97$j23$1@node2.news.atman.pl...

    zEoR90ytMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

    > http://hostmat.eu/images/09153362992787010926.png :P

    Podobny wynik też miałem w AM. Tyle, że to błąd softu, a prędkość z mojego
    zdjęcia jest jak najbardziej prawdziwa :-)

    --
    Axel

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 15. Data: 2015-02-12 23:22:56
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Axel* napisał(-a):

    > Podobny wynik też miałem w AM. Tyle, że to błąd softu, a prędkość z
    > mojego zdjęcia jest jak najbardziej prawdziwa :-)

    Myślisz, że AM takiego wyniku nie może wykazać na podstawie pomiaru, a
    nie błędu?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 16. Data: 2015-02-13 08:12:29
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "Big Jack" wrote in message news:mbj93u$bdp$1@node2.news.atman.pl...

    > Myślisz, że AM takiego wyniku nie może wykazać na podstawie pomiaru, a nie
    > błędu?

    Nie wiem, czy _może_ - nie mam pod ręką myśliwca, żeby to sprawdzić, a
    samoloty cywilne nie latają z takimi prędkościami (kiedyś latały).
    Wiem natomiast, że miałem podobne wyniki na swoim GPS-ie z AutoMapą.

    --
    Axel

  • 17. Data: 2015-02-14 10:14:14
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-02-11 o 13:46, Jacek pisze:
    > Ja bym prawo jazdy zabrał dożywotnio plus konfiskata pojazdu. Bez
    > litości.
    >
    > Jacek

    Niby za co, co Ci facio takiego zrobił że dybiesz na jego dobytek?