  • From: Piotr Gałka <p...@C...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: 16xRJ-45 problem
    Date: Fri, 16 Sep 2011 10:07:10 +0200

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@g...6c7o8m> napisał w
    wiadomości news:j4tmql$kjn$1@news.onet.pl...

    > OMG. To był przykład z życia wzięty czy liczba wybrana losowo?
    > Przecież 42 tygodnie to prawie rok czekania na elementy. Przez ten czas
    > można byłoby przejść się do fabryki na piechotę i odebrać je osobiście.

    Z mojego doświadczenia to w październiku, czy listopadzie 2010 coś zostało
    potwierdzone na maj 2011, ale info od dystrybutora, że to wcale nie rekord
    bo terminy rzędu 30-40 tygodni nie były niczym niezwykłym.
    Mam nadzieję, że mamy to już za sobą i nadchodzącego podobno kryzysu może
    się tak nie wystraszą i tych linie które już uruchomili to nie powyłączają.
    Tylko z drugiej strony to co mają zrobić jak magazyny pełne. To chyba było
    tak, że na początku wszyscy się trochę ograniczyli z zamówieniami, magazyny
    elementów u producentów się wypełniły to linie pozamykali, ale ci co się
    wstrzymali to potem zaczęli nadrabiać bo jednak sprzedaż nie padła i nagle
    zrobiło się pusto więc wszyscy zaczęli robić sobie zapasy no i sprzężenie
    dodatnie.
    Nie przewidziałem takiego obrotu sprawy - myślałem, że jak kryzys, mniejsze
    zakupy ludności to będzie nadmiar elementów i nie pomyśleliśmy, aby zrobić
    zapas kluczowych, niezastępowalnych elementów na powiedzmy pół roku z góry i
    ... nie było łatwo.
    P.G.