  • Data: 2015-05-28 14:30:21
    Temat: Re: 144 prawka odebrane pierwszego dnia
    Od: "bartosz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:XnsA4A5D95693DD3budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik bartosz b...@w...pl ...

    > Dokładnie tak.

    Troche mnie nie bylo, a tu watek sie rozwija, ze hej! :)

    Juz wiadomo, ze pierwszy dzien lapanki zaowocowal wynikiem znacznie powyzej
    sredniej - media oglosily, ze w ciagu 7 dni odebrano niecale 700 pj na
    podstawie wiadomych przepisow. Srednia wychodzi zatem niecale 100 dziennie -
    pierwszego dnia bylo to, przypomne, 144 szt.

    Pojawiaja sie tez relacje od innych grupowiczow potwierdzajace
    przypuszczenia o "lapance".

    bart