  • Data: 2010-11-03 18:31:40
    Temat: Re: 140km/h na autostradach w PL
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-03 18:10, Robert_J pisze:

    > A skąd twierdzenie że ja usprawiedliwiam debili?

    <cite>
    Rzeczony inżynier nie raczył zauwazyć, że te rachityczne namiastki
    autostrad w Polsce przez 90% kierowców jest wykorzystywane do
    nadgonienia strat czasu z pozostałych 99,9999% polskich ścieżek. Nie
    dziwota więc że każdy z nich zap.....a na maxa :)
    </cite>

    > Jeśli tak to odczytałeś
    > to sorry, nie taka była moja intencja ;-). Ja też ich potępiam.

    Jakoś w powyższych słowach brak jest potępienia.

    > Wiesz, też tak uważam, a co istotniejsze tak robię :-). Zauważam jednak
    > że większość tych wariatów to niestety PH tudzież kierowcy firmowi
    > spieszący się zawsze i wszędzie. Niestety też czasem trudno się im
    > dziwić (nie usprawiedliwiam ich) skoro pracodawca żąda niemożliwych
    > czasów przejazdu...

    Z ciężarówkami zrobiono porządek, teraz czas na PH i inne dostawczaki.
    Czasy przejazdu zrobią się możliwe do realizacji.

    > Źle odebrałeś mojego posta :-). Chodziło mi tylko o to, że inżynier
    > widzi tylko jedną stronę medalu :-).

    Tego nie wiesz. Napisał wyraźnie, że wypadki biorą się z
    nieodpowiedzialnych zachowań. To jest zasadniczo niezależne od samej
    prędkości (o której wspominał policjant), ale jak rzeczywistość
    pokazuje zachodzi tutaj dość wysoka korelacja tych zjawisk na
    polskich autostradach. Widać to ładnie choćby po barierach...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.