  • Data: 2010-11-04 00:13:03
    Temat: Re: 140km/h na autostradach w PL
    Od: "arek.pp" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Lis, 19:29, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Tak to jest, jak komuś brakuje umiejętności czytania ze zrozumieniem,
    > a w szczególności umiejętności czytania w ogóle. Wcale mnie to nie
    > dziwi. Zacytuję ciąg dalszy:
    > <cite>
    > Zdaniem ekspertów, forsowane przez Senat zmiany nie poprawią
    > przepustowości autostrad ani ekspresówek, bo optymalna pod tym względem
    > prędkość to 70-80 km na godz. Nie sprawią też, że ci kierowcy, którzy
    > dziś nie stosują się do ograniczeń, przestaną być piratami drogowymi.

    Do swoich dzieci tak mów chamie...
    Raczej tobie brakuje umiejetnosci rozumowania i kojarzenia.
    Juz kiedys skonczyłem z toba dyskusję /nieodpyskowując/ bo od razu
    wymyslasz od trolli albo niedorozwojów.

    I co dalej cytujesz? Ze najlepiej ograniczyc predkosc na tych drogach
    do 70 km/h?
    Bo "ekspiert" tak twierdzi? To jezdzij sobie 70 na godzine.
    I jeszcze zacytuj jakiegos innego eksperta, moze pana D. z "INSTYTUTU
    SAMAR"!
    Jezeli przeraza cie predkosc 140 na autostradzie, to może czas kupic
    nowszy samochód....