  • 41. Data: 2010-10-27 22:16:40
    Temat: Re: 140 km/h na autostradzie
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2010-10-27 14:02, Cavallino wrote:
    > I to realne 150, więc licznikowe 165 mniej więcej (w większości aut).
    > Tym bardziej brzmi sensownie.

    Troche przesadzasz z tymi osądami :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 42. Data: 2010-10-27 22:26:05
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 27 Oct 2010 13:42:36 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Użytkownik "DŻejKej" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    40-kmh-na-autostradzie-120-kmh_158124.html

    > Wreszcie jakiś krok w prawidłowym kierunku.

    Cavallino znalazł rozmówcę na swoim poziomie! Pogadaj sobie z Koliną,
    powinniście znaleźć wspólny język LOL

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 43. Data: 2010-10-27 22:47:45
    Od: Rafał Grzelak <d...@s...com>

    Michal Jankowski wrote:

    > No i swietnie, ale z kolei w internecie zdecydowanie dominuje poglad,
    > ze limit powinien byc wyzszy (albo wcale) i wszyscy sie ciesza z tego,
    > ze jest perspektywa jego podniesienia o te 10 km...

    przeciez to kielbasa wyborcza jak w ryj strzelil.

    inna sprawa, ze jaki juz czlowiek wyjedzie z DK usłanej FR,
    ograniczeniami, terenami zabudowanymi, betonowymi wysepkami i innymi
    cudami, to chce nadrobic stracony czas.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 44. Data: 2010-10-27 23:22:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości

    > Troche przesadzasz z tymi osądami :-)

    Niby dlaczego?
    10% to żaden wyczyn, zwłaszcza przy większych prędkościach.

  • 45. Data: 2010-10-27 23:32:11
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Oct 2010 20:00:05 +0200, Tomasz Pyra wrote:

    >No ale dokładnie tak samo trudno utrzymać 150km/h niezależnie czy wolno
    >150km/h i ani jednego więcej, czy może ograniczenie ustali się na
    >100km/h ale najniższy mandat będzie dopiero za przekroczenie o 51km/h.

    Ale wtedy bedzie argument - dopuszczalna byla 100, a pan jechal 151.
    I mandat nalezy sie najwyzszy :-)

    >Skoro kara ma być za przekroczenie 150, to powinno być dozwolone 150.
    >Pomysł że ograniczenie 140, ale wolno 150 to taki ulubiony sport
    >polskich prawodawców - po co ma być prościej skoro można coś zawsze
    >trochę skomplikować?

    Ale wtedy mialbys analogiczna argumentacje w druga strone - niby wolno
    jechac 150, ale nie wolno, bo wiaterek zawieje i zabiora ci PJ na pol
    roku :-P

    J.

  • 46. Data: 2010-10-27 23:33:51
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Oct 2010 19:08:25 +0200, neoniusz wrote:

    >Jeszcze Sejm musi zaakceptowac poprawki :) A pozniej dopiero prezydent.

    Uuu, niedobrze. W zasadzie te poprawke powinien TK odrzucic.

    J.

  • 47. Data: 2010-10-27 23:41:35
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Oct 2010 22:47:45 +0200, Rafał Grzelak wrote:

    >przeciez to kielbasa wyborcza jak w ryj strzelil.

    Chyba nie.

    Dluga ta ustawa, czas chyba wreszcie uporzadkowac kodeks drogowy
    http://orka.sejm.gov.pl/proc6.nsf/opisy/3179.htm

    To realizacja pomyslu sprzed chyba juz dwoch lat - przekazanie
    fotoradarow ITD.

    Nie bardzo czuje o co w tym chodzi - ale to moze byc kropla miodu dla
    oslody beczki dziegciu, a nie kielbasa wyborcza :-)

    J.

  • 48. Data: 2010-10-27 23:59:01
    Od: " BrunoJ" <b...@g...pl>

    Axel <a...@p...BEZSPAMU.com> napisał(a):

    > "krzysiek82" <g...@m...pl> wrote in message
    >

    > Autostrada jest po to, zeby przejechac dlugi odcinek szybko i bezpiecznie, a
    > potem miec czas na to, zeby zwolnic do 50 w obszarze zabudowanym.
    > Po niemieckich autostradach jezdze 190-200 w miejscach bez ograniczen. Na
    > benzyne mnie jeszcze stac.

    wszysto racja, tylko ze u nas autostrada =/= dlugi odcinek.
    Wiec tak naprawde to czy przejedzie sie te 90km A1 do Gdanska z predkoscia 120
    czy 140km/h to naprawde niewiele robi. W Niemczech, jakos domyslnie sa to
    setki km. A wtedy mozna faktycznie przyoszczedzic czas i to sporo. tyle ze
    musza byc warunki zeby przydusic. No i porzadne auto. Chociaz tam tez 150-160
    oznacza przez wiekszosc trasy lewy pas, wiekszosc jedzie 130-140, mimo ze
    wolno wiecej.

    --
    pozdr
    Bruno, bydg, Citroeny

  • 49. Data: 2010-10-28 00:07:34
    Od: Rafał Grzelak <d...@s...com>

    J.F. wrote:
> [...]

    > Nie bardzo czuje o co w tym chodzi - ale to moze byc kropla miodu dla
    > oslody beczki dziegciu, a nie kielbasa wyborcza :-)

    Pasuje - przed jednymi wyborami obiecali, przed nastepnymi sfinalizuja.
    ;)

    Podniesienie ograniczenia na nieistniejacych a i tak juz k...wsko
    drogich autostradach do mnie nie trafia.
    Ciekaw jestem co wymysla z fotoradarami - watpie, zeby nagle zaczely byc
    wykorzysywane do faktycznej poprawy bezpieczenstwa, bo biznes maja na
    tym niezly (chociaz mam nadzieje, ze sie myle).

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 50. Data: 2010-10-28 00:13:21
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-27 23:59, BrunoJ pisze:
> [...]
    > oznacza przez wiekszosc trasy lewy pas, wiekszosc jedzie 130-140, mimo ze

    Bo przy 130-140 auto pali jeszcze dość optymalnie. Wyżej, to już
    spalanie rośnie drastycznie, niezależnie od tego czym się jedzie. A z
    tym ludzie się jednak liczą i jak ktoś nie ma dużego ciśnienia, to nie
    depcze do końca.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl