  • 31. Data: 2010-10-27 17:48:52
    Temat: Re: 140 km/h na autostradzie
    Od: AL <a...@s...tam>

    Myjk pisze:

    >> W moim samochodzie powyżej 160
    >> spalanie dość ostro idzie w górę..
    >
    > U mnie dopiero przy 200! Uf!

    tzn przy 200 zauwazasz skok-nagly wzrost spalania?

    a ponizej 200 spala dalej tylko 3l/100km ?
    ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 32. Data: 2010-10-27 19:06:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w
    > W Senacie tak, ale Senat to nie wszystko.

    Myslisz ze Prezydent bedzie oponowal ?

    Ale i tak jestem pod wrazeniem ze przeszlo przez komisje, przez
    Sejm - czyzby poslowie zaczeli dostawac mandaty do zaplacenia ? :-)

    J.

  • 33. Data: 2010-10-27 19:08:25
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-10-27 19:06, J.F. pisze:
    > Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w
    >
    > Myslisz ze Prezydent bedzie oponowal ?
    >
    > Ale i tak jestem pod wrazeniem ze przeszlo przez komisje, przez Sejm -
    > czyzby poslowie zaczeli dostawac mandaty do zaplacenia ? :-)

    Jeszcze Sejm musi zaakceptowac poprawki :) A pozniej dopiero prezydent.

  • 34. Data: 2010-10-27 19:29:13
    Od: rzymo <r...@g...com>

    On 27 Paź, 15:26, Krzysiek Kielczewski
    <k...@g...com> wrote:
    > W piątek po południu też?

    Pomijając jakieś nietypowe sytuacje to tak - w dowolny dzień tygodnia.
    Z mojej perspektywy wygląda to po prostu tak jak napisałem - przy
    takiej prędkości autostrada dawałaby jedynie komfort braku fotoradarów/
    patroli z szuszarkami, ale nie zysk czasowy.

  • 35. Data: 2010-10-27 19:49:05
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    40-kmh-na-autostradzie-120-kmh_158124.html

    > Niektorych jest.
    > Ale watpie zeby te 10 wiecej jakos znaczaco zaszkodzilo.
    >
    > Krok w dobra strone - to juz naprawde przeglosowane ?
    > Az sie wierzyc nie chce - czyzby sila wyborow ? :-)

    no dobra, myślałem o tych które nie mają ogranicznika na 90/110 etc. tylko o
    osobowych ;-)

    brat

  • 36. Data: 2010-10-27 19:59:55
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-27, rzymo <r...@g...com> wrote:

> [...]
    > takiej prędkości autostrada dawałaby jedynie komfort braku fotoradarów/
    > patroli z szuszarkami, ale nie zysk czasowy.

    No to gratuluję. Ja na jedynce jeszcze nie widziałem takiej sytuacji,
    żeby można było sobie równo jechać 110km/h. A już zwłaszcza w piątkowym
    szczycie.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 37. Data: 2010-10-27 20:00:05
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-10-27 16:31, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl> napisał w

    > No coz, nie da sie pojechac idealnie rowno.
    > Albo faszystowskim szwajcarskim zwyczajem stwierdzamy ze skoro
    > dopuszczalna predkosc jest X, to juz rola kierowcy jest nie przekroczyc
    > jej ani o kilometr, albo stwierdzamy ze skoro dopuszczamy X, to kierowcy
    > moga/powinni w dobrych warunkach z taka predkoscia jechac .. a wtedy
    > chwilowe niewielkie przekroczenia nalezy im wybaczyc ..

    No ale dokładnie tak samo trudno utrzymać 150km/h niezależnie czy wolno
    150km/h i ani jednego więcej, czy może ograniczenie ustali się na
    100km/h ale najniższy mandat będzie dopiero za przekroczenie o 51km/h.

    Skoro kara ma być za przekroczenie 150, to powinno być dozwolone 150.

    Pomysł że ograniczenie 140, ale wolno 150 to taki ulubiony sport
    polskich prawodawców - po co ma być prościej skoro można coś zawsze
    trochę skomplikować?

  • 38. Data: 2010-10-27 20:01:27
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-27, daxus <d...@p...onet.pl> wrote:

    > u mnie przy 240 i sie nie chwalę

    U mnie dopiero przy 320. Przy 200 pali 6/100, a poniżej 100km/h co 300km
    muszę się zatrzymać i zlać nadmiar paliwa.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 39. Data: 2010-10-27 20:13:05
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-10-27 14:09, Myjk pisze:
    > Poważnie? Bezkarnie to chyba tylko
    > licznikowo można tyle przekraczać.

    > U mnie dopiero przy 200! Uf!

    A ja mam limiter na 225 :(

  • 40. Data: 2010-10-27 21:35:36
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-10-27 14:30:40 +0200, krzysiek82 <g...@m...pl> said:

    > Podstawowe pytanie po co jechać szybciej?

    U mnie ~140 daje świetny stosunek czasu zużywanego na drogę do
    spalonego paliwa.

    (maksymalna jest wyższa)

    --
    Bydlę